Dwarflar Pazen ve Deri Giyer

Standard

Bu güne kadar Elf uyarlaması giysilerimle karşınızdaydım. Zarif görünümleri, ok atmaktaki becerileri ile Elfler herkesin beğenisini kazanırken Smaug’un Çorak Topraklarına Yapılan Yolculuk ile Dwarflara iade i itibar vaktide geldi.

HAUJ_Bus_Dwarves_DOM

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Temel etek kalıbı kullanarak diktiğim pazen eteğime eklediğim deri parça ve yine aynı deriden iki şerit kullanarak oluşturduğum kemer efekti nasıl olmuş sizce?

pazenderi5 pazenderi1 pazenderi2 pazenderi4 pazenderi3

19 responses »

  1. Çoook güzel bir etek ve harika bir tasarım olmuş. Ellerine sağlık. Fotoğraf mekanların da her seferinde zirveye yapıyor.

    Beğen

  2. teşekkür ederim 🙂 kocakişisi bu fotoğraf çekme işine ısınmaya başladı önceden kapının önünde en fazla bahçenin komşuların bakış açısında olmayan duvarının önünde fotoğraf çekerken artık kaş’ın sokaklarına inebildik bunda turistin çekilmesinin sokakların boşluğununda etkisi var tabi :))

    Beğen

  3. Goncacııımmmm harika fotoğraflar bayıldımmm, böyle manzara nerdeeeee burdaaaaa, ama etek ayrı güzel olmuş pozlar ayrı güzel. Etek tasarımın süper olmuş farklı ve tam senlik inan. Güle güle kullan emi 🙂

    Beğen

  4. Etek çok güzel olmuş yeni parçayla. Buna eşlik etmesi için bir de üste gelecek, omuz detayı mı lazım acaba? Gözümde canlandı, tek omzu kapatan, iki bantlı deri bir zırh:) Ay bayıldım bayıldım…

    Beğen

  5. Kizim sen yaparsinda olmazmi yaa? Valla sahane olmuss, ben hem cok begendim, hem cok bayildimmmmm

    Beğen

  6. Geri bildirim: Z Raporu | ornitorenk handmade

  7. vayyyyyyyyyyyyy bu eteğe bayıldım !!!!!!!!! fotoğraflar zaten mütiş
    deri ve pazen bu kadar mı yakışır 🙂
    ellerine sağlık 🙂

    Beğen

  8. Geri bildirim: Pazenli Pazenli Etkinlikler Dikişler Güzel Şeyler | ornitorenk handmade

  9. Geri bildirim: Dwarflar Aşkına Pazenlere Fısıldadım Yine | ornitorenk handmade

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

