Haftanın Instagram Anları 1

Standard

Çok konuşmaya gerek var mı? Bende uyuyorum işte modaya. İnstagram fotoğraflarımı artık zaman zaman bende blogda paylaşmak istiyorum. Yalnız bu güne dek bu modaya uymayışımı da telafi etmezsem olmaz, bişeyin suyunu çıkarmazsam hiç olmaz onu da ekleyeyim bunu da derken elinin üzerinde fotoğraf seçmişim üşenen bakmaz artık canım napayım.

Yol en sevdiğim.

instagram5

Şehrin kaçtığın ışıkları bazen güzel gelebilir insana ama doz aşımına gitmeden.

instagram8

Uzun süre uzak kaldıktan sonra evde olmak ise keyfine doyulmaz bir şey.

instagram11 instagram1

Güneşi severim ben tembeliğimden doğuşuyla pek karşılaşamasam da batışını setretmeye doyamam.

instagram47 instagram7 instagram10

Güneşi sevdiğim gibi günebakanlarıda severim.

instagram6

Doğayı sever arada sırada küçük nefes alma kaçamakları yaparım, doğanın sesleri ile kendimi şarj ederim.

instagram2 instagram54 instagram15

Doğa ile uyum içinde olmayan tek sınıfa dahil olmak bazen pek acı gelir bana.

instagram4

Çalışırken masamı çok dağıtırım.

instagram20

Masanın üzeri dosyalarla dolu olsa da ilgilenmek istemiyorsam halhalımı seyre dalabilirim pekala.

instagram23

Ya da dosyaların hepsini elimin tersi ile itip topaç çevirebilirim.

instagram39

Kedi annesi olduğum ve oğlumun kedileri kardeşi sandığı doğrudur.

instagram27 instagram19 instagram33

Küçük şeylerle mutlu olurum.

instagram55

Bazı şeylerin bu dünya üzerindeki en güzel şey olduğu konusunda bahse girebilirim.

instagram17 instagram16

instagram14Sürprizleri severim. Kitapları ve seyahati seviyorsanız Om design’e göz atmanızı tavsiye ederim.

instagram48

Sürpriz yumurtalarıda severim, ilk sezon şirine ile ikinci sezon şirine arasındaki sindirela ve külkedisi durumlarına hayıflanır, sarışın ve esmeri yarıştırırım.

instagram42 instagram40

Deli bozuk işlerle uğraşırım.

instagram41

Bazı şeylere anlam veremem yangından önce yangından nasıl haberdar olunup kurtarılacakların kurtarılabileceğini mesala çözemem.

instagram24

Sonra bi dur  sakin ol bildiğin işi yap derim kendime.

instagram32

Fincanlar beni mutlu eder.

instagram18

Kitapları ve defterleri çok severim, Tim Burton’sa başka severim.

instagram3

Bazen Tim Burton çizimi bir karakter olduğumu düşünürüm.

instagram29instagram30

Kafatası kalıntısı ve kirli poşetlerden bahçemize yaptığı İskeletler Diyarı Bayrağını göstermek için beni çağırdığında Kırpık’ımında benim gibi bir Tim Burton karakteri olduğunu görürüm.

instagram28

Bit pazarlarını severim.

instagram22

Anıları biriktirmeyi çok severim, bazen eski bir bisküvi kutusu ve içinde saklananlar benim için bir hazine değerinde olabilir.

instagram35

Kime ait olduğunu bilmediğim hatıraları bile saklarım.

instagram46

Sanatın her türlüsünü severim ama resmin yeri bir başkadır benim için.

instagram52

Evdeki küçük sanatçımın benim için yaptığı resimlerle ise hiç bir başyapıt yarışamaz.

instagram38 instagram21

Bazen bu resimler mesaj içerebilir, mesela odama kedi giremez ve yatağıma işeyemez.

instagram9

Evde çocuk işçi çalıştırırım.

instagram31

Evdeki çocuk işçi füzyon mutfağında çok başarılıdır bazen bize şirinli kurufasulye gibi ekstrem yemekler yapabilir.

instagram25

Yumurta ise kahvaltıda en sevdiğimizdir.

instagram37

Magenteleri kullanarak dünyanın yörüngesini değiştirme deneyleri yaptığım doğrudur.

instagram51

Toprağı çok severim evladiyelik tohumlar biriktiririm.

instagram26

Diktiklerim meyve verincede keyfimden kedi mırıltıları çıkarabilirim.

instagram12

Bazen de keşfe çıktığım yerlerde doğanın bana sunduklarıyla mutfağımı şenlendirebilirim.

instagram50

Gezmeyi severim ve gezerken sunulan güzel sürprizleri kaçırmam.

instagram56 instagram53

Bazen Efekan bir armut olduğum ve onun benim dibime düştüğü savımı destekler, anasının 12 yıl önceki fotoğrafı ile oğlunun  fotoğrafı arasında yedi benzerlik bulma oyununa ne dersiniz?

instagram44 instagram43

Deli olduğum ve evde kimliği tanımlanamaz yaratıklar beslediğim doğrudur.

instagram36 instagram34

Spor ve sporcunun dostu olabilirim ve fizik tedavi hareketlerini içeren broşürlerin koleksiyonunu yapabilirim iş hareketleri uygulamaya gelince çok istikrarlı olduğum söylenemez.

instagram45

Yolla başlayan bir yazıda yolun kapalı olması beni engeleyemez.

instagram49

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

2 responses »

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

