Hayat Güzel

Standard

Hayat güzel gerçekten, bize bir sürü güzellikler sunuyor. Mesela benim için Antalya’da yapılacak olan bir toplantı her zaman kötü haberdir bunu iş yerindeki herkes bilir. Nedeni ise gidip gelmenin sekiz saat sürmesi ve benim bu yolculuğun sonunda fıtıklarım yüzünden günlerce ağrı çekmem bazende ilaçlar ve enjeksiyonlara gereksinim duymam. Ama ekip olarak sabahın beşinde çıkıp gideceğimiz bir toplantının benim katılacağım oturumu saat ikideyse ve benim tanıdığım günden beri özlediğim görmek için can attığım Yasea‘mı görme şansım varsa iş değişir hayat bana beni çok mutlu edecek bir güzellik sunmuş demektir.

Benim üstün yön duygum ve adres bilgisi verme becerim sayesinde oldukça zor buluşabilsek te kavuştum ben arkadaşıma.

guzelbirgun1

Yün keçe ile harikalar yaratan arkadaşım daha önce yaptığı ve benim bayıldığım keçe ile kaplanan sabunlardan yapmış bana. Avcumun içine aldığımda sıcacık oluyor içim yaparken tüm güzel enerjisini emmiş keçe. Efekan’da çok sevdi iki avcunun içine alıp “oooo çok güjeeeel, yumuşacıııık” diye keyif mırıltıları çıkardı yanağına sürttü. Sırayla okşadık bu sabunu, bu günde evde bırakamayıp çantamda iş yerine getirdim arada avcumun içine alıyorum 🙂

guzelbirgun2 guzelbirgun3

Birde o yaptığı muhteşem tel sarma takılardan bir ear cuff ve bir kolye ucu yapmış ki bana aşık olmamak mümkün değil.

guzelbirgun4 guzelbirgun5

Hem çok sevdiğim arkadaşıma kavuşmuşum hem arkadaşım elleriyle benim için bu güzellikleri yapmış sen söyle okur hayat gerçekten güzel değil mi?

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

4 responses »

  1. en ağrısızından olsun diye dua ettim dönüş yolunda.. sonra ağrıya sebep olan geldi aklıma 😡 yine gel emi goncam.. takıların bu kadar güzel sunumu karşısında utandım ama 😉

    Beğen

  2. kabul oldu o zaman duaların öncekilere göre daha iyiyim. ağrıya sebep olanı düşünmeyelim boşver Allah’tan gelen her şeyi kabullenme olgunluğuna erişmeyi ve şifayı dileyelim. öyle güzeller ki mekan ve fonda güzel olsun istedim ellerine sağlık

    Beğen

  3. Gözlerinizden muhteşem güzel bir enerji yansımış fotoğrafa. çok sevindim ikiniz adına 🙂
    Hayat güzel kalpli insanları tanıdıkça güzel oluyor gerçektende. Allah ,hep böyle güzel yürekleri yanyana getirsin inşallah.
    Geçmiş olsun Gonca, yine ağrıların mı başladı kuzum.inşallah tez zamanda derdini veren Allah şifasını da verir.

    Beğen

  4. bir bir görüşüyoruz bak önce Gülsüm abla sonra sen sonra Duygu şimdi Yasemin çok şanslıyım ben iyilerle karşılaşıyorum hep. cruccianilerin getirdiği şans 😉

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

