Scar Project

Standard

the scar project

Tesadüfen rastladığım bir site, mutlaka incelemelisiniz. Sadece bu yıl teşhis edilecek 40 yaşın altında 10.000 ‘den fazla kadına adanmış kitapta fotoğrafları ile yer alan güzel cesur genç kadınların korkusuz yüzü çarpıcı.

Kitap kapağı ile bile yeterince sarsıcı ve en istediğim kitaplar listesinde birinci sıraya ilk görüşte oturdu bile. İşte size bir kaç fotoğraf.

bookcover1372181339_SCAR-6 1376917283_SCAR-281376917181_SCAR-13 1372181419_SCAR-101376917240_SCAR-23 1376917490_SCAR-21 1372181397_SCAR-8 1376917173_SCAR-12

 

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

10 responses »

  1. ancak böyleleri gerçekten farkındalık sağlıyor yoksa facebook statusunda her yıl yapılan çanta rengi, meyve bilmem bişeysi paylaşımları kansere ilgi çekmekten çok uzak

    Beğen

  2. Fotoğraflar o kadar çarpıcı ki… Göğüs kanserine daha nasıl dikkat çekilebilirdi bilmiyorum… Hmmm başka kelime bulduramıyorum sanırım hem ürktüm ve hem de üzüldüm

    Beğen

  3. insanı birden dağıtıveriyor ve nasıl bir şey olduğunu anlamak mümkün oluyor. bir memesini almışlar efsanesi fısıltı ile dolaşırken çevrede o bir memenin alınmasının nasıl bir şey olduğunu hayal etmek mümkün bile olmuyor ve tekrar çekiliyoruz pamuktan kozalarımızın içine ama bunu unutmak mümkün değil bu kadınlar bunu göstermiş bize. çok güzel ve çok cesurlar.

    Beğen

  4. bu kitabı kesin okumalıyım ama ruh dünyamı nasıl etkiler bilemiyorum annemi ve babamı kanserden kaybetmiş biri olarak… fotolara bakınca gözlerim doldu ama cesaretlerini görünce nasılda güzel olduklarını anladım hayat herşekilde devam ediyor….

    Beğen

  5. evet hayat her şekilde kalanlar için devam ediyor çok üzüldüm anne ve babanızı kaybetmenize bende on yıl önce annemi kaybettim eşim, oğlum onu hiç tanımadılar görmediler bu belkide en üzüldüğüm yanıdır. babam ise sağ ama onu annemden de daha önce kaybetmiş sayılırım aramızdaki bağlar onarılamaz biçimde koptu bayramlarda telefon ederim ve yılın bir kaç günü yanına gittiğimizde yatmadan önce 15 dakika ya da uyandığımızda henüz evden çıkmamışsa bir kahve içimlik bulunuruz yan yana. bu kitabın kahramanlarına gelince evet bencede çok güzeller gerçekten çok güzeler web sitesini incelediyseniz çekim anında neyi düşündüde süzüldü bir damla yaş gözünden bilemediğim bir fotoğraf var inanılmaz güzel renkli çekim olduğu için almadım yazının içine ve hangisi daha güzel bu kadınların ayrım yapamıyorum bunun yanında bu denli ağır bir sınavı veripte böylesi cesur durabilmek hayata karşı ten denen kılıftan sıyrılmış safi güzellik ve cesur ruh her biri anlatmam mümkün değil hissettirdiklerini. sevgiler…

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

