Bizim Evin Ninjası

Standard

Efekan’a bir Ninja kostümü sözü vereli baya olmuştu ama bir türlü uygun kumaş denk getiremediğim için dikememiştim.  baykumas.com dan gelen ve daha önce kendime elbise diktiğim bu yumuşacık penyenin tamda istediğim kumaş olduğunu uyutmak için yanına uzandığımda farkedince Efekan’ın kulağına fısıldadım “yarın Ninja kostümünü dikiyoruz” diye. “Şimdi” dedi hemen toparlandı oturdu yatakta açtı ışığı başladı ısrara “şimdi, şimdi, şimdi” kırmak mümkün mü. “Sadece kalıbı bu gece çıkartacağız” dedim “dikiş işi yarın” kabul etti. Hemen dolabından pijamalarını alıp doğru salona yemek masasının başına geçtik. Serdik mulajı koyduk üzerine pijamaları birazda büyüterek etrafından çizdim ki seneyede giysin çocuk, haksız mıyım ama her yıl her yıl Ninja kostümü mü dikilirmiş? “Hadi” dedim “yatağa”.

Sabah kahvaltıyı zor yaptım heyecandan bir an önce dikmek istiyorum kostümü, zaten ben azdırıyorum bu çocuğu da bıraksam uslu falan olabilitesi var belki. Alt üst bir pijama diktim, aslında basit bir pijama nasıl kostüme dönüştürülür yazısı oldu daha çok.  Balaklava benzeri bir başlık ve tüm numarada başlıkta o Ninja kostümüne çeviriyor giysiyi. Başlık içinde bir kapüşon kalıbı çıkardım ve ağzını ve burnunu örtecek fotoğrafta gördüğünüz gibi bir parça. Burun kemerine oturması için parçayı biraz eğimli yaptım ve Efekan’ın üzerinde prova ederek kapüşon ile birleştirdim. Kapüşondada göreceğiniz gibi kumaşı son kıymığına kadar kullandım ve kapüşonda bir ek var ama psikopat takıntılı kişiliğim nedeniyle eki her iki taraftada aynı hizada yaptım ki özellikle öyleymiş gibi görünsün. Tuğçe hanım son kıymık dedim bakın dikkatinizi çekerim sanki ne dikeceğimi bilip hesaplayıp gönderdiniz 😉

Kendimede bir Hakama dikmek istiyordum zaten bir süredir şu beli doğrultayım da oğlumla birlikte Uzak Doğunun altından girip üstünden çıkalım Taekwondo senin Aikido benim kuduralım da kuduralım.

ninja5

ninja4 ninja3 ninja2 ninja1

10 responses »

  1. Annesi bu kostümün maskesi eksik:) Efendim bakınız Teenage Mutant Ninja Turtles, hepsinin gözlerinde maske var. Şöyle kırmızı kırmızı bir maske güzel olmaz mı…

    Beğen

  2. Annesi elf ,oğlu ninja Kaş’ın en sıradışı ailesi !!!
    çok tatlı bir ninja olmuş kesin canım 🙂
    ellerine ve de sevimli ninjana sağlık 🙂

    Beğen

  3. Geri bildirim: Z Raporu | ornitorenk handmade

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

