Durum Raporu VIII

Standard

Beklediğim haber geldi mr görüntülerine göre ameliyat, beni gördükten sonra kararı kesinleştirmek istemişler tabi ama sonucun çok değişeceğini düşünmüyorum ağrılarıma dayanarak. Güvendiğim bir yerde ve eğer seçebilecek olsaydım babam olarak seçeceğim bir kişinin güvenilir ellerine bırakacak olduğum için kendimi şu dakikadan itibaren içimde endişe de yok bundan sonra bu bel doğrulmazsa eğer bu da kaderimdir. Sadece 10 gün kadar beklemem gerek Ankara’ya gitmek için ve bu hafta sonuda şu boyumu geçen dosyanın üzerinde çalışıp bitirmeliyim.

IMG_20130829_185650

Ankara’ya gidinceye kadar bir süre yatakta olacak olsamda kendimi artık tanıdığıma göre yorucu olmayan yataktan yürütülebilecek projelerle sanırım yine buralarda olurum. Hatta bu süre zarfında çalışmayacağıma göre daha çok buralarda olurum.

 

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

22 responses »

  1. Aşkımmm.. Çok geçmiş olsun birtanem. Artık pratik ameliyatlardan biri oldu bu ama elbette İnsan endişe duyuyor, heyecanlanıyor. Her şey çok güzel olacak. Biliyorum. Allah’ım kolaylaştırsın. Senin bir an önce sağ salim, mutlu haberlerini alalım İnşallah. Allah’a emnaet ol Goncam…

    Beğen

  2. Canim duygularini ne kadar guzel anlatiyorsun, yaninda olup sarilip destek vermek isterdim. Allah isini rast getirsin de cabucak don buralara…. Sevgilerle…

    Beğen

  3. Benim için yazının linkini bile aramış bulmussunuz nekadar nazik ve ince bir davranış ayrıca güzel dilekleriniz için de teşekkürler. bahsedilen operasyonu gecen yaz geçirdim, anlattıkları kadar mucizevi değil ve çok ağrılı üstelik başarı oranı düşük ne yazık ki benim durumumda ise ameliyat tek çare ne yazık ki

    Beğen

  4. Sevgili Gonca, ağrısız günlere kavuşturacak bir ameliyat tabi ki kötü olamaz. Bunu düşün, geçecek de.İçine sinen de bir doktor bulduysan daha ne olsun. Sakın üzülme, Efekan da üzülür hem.
    Sen hem gücün kadınısın, ne kadar acılı şeyler yazsan frankestein ın akrabasının maket fotoğrafını da koysan beni etkileyemezsin. Gidiver de gel, pijaman bile var Tanrım.

    Beğen

  5. o frankenştayn benim ben artık ağrıdan mı yoksa ağrıya karşı mı bilmem öyle hissediyorum bir süredir kendimi. daha önümde 10 gün var bi pijama daha mı diksem kendime topu topu bir gece yatılıyormuş ameliyattan sonra ama hobici hatun geldiği belli olsun hastaneye şöyle üç kere falan değiştirip üzerimi kendim diktim anacım diye anlatırım hemşirelere

    Beğen

  6. çok geçmiş olsun .tez zamanda blog sahalarına sağ salim ,aşırı sağlık ve neşe dolu geri dön inşallah.
    Allah seni korusun 🙂

    Beğen

  7. Amannııııınnnnn… Goncacım çok çok geçmiş olsun tatlım, ben hepsini kaçırmışımyaaaa…. Kuzum be keşke o kadar ilerlemeden gitseydin ağrılarını iyi bilirim bende başlangıcı var ki nasıl bir acıdırrrr.. Seninkini tahmin bile edemiyorum be gülüm…
    Şimdi ameliyat bile olmuşsundur belkide haaaaaa… Ço geç gördüm kusura kalma ama uzun zamandır internetle pek haşir neşir değilim biliyorsun, o nedenle göremedim, görüncede anlam verememiştim nedir diye okuyayım dedim hep bir işim çıktı. Bugün face de görünce aklıma geldi girdim bloğa ne olmuş bu kıza bir haber var mı diye bakınırken öğrendim en nihayetinde…
    Çok çok geçmiş olsun tekrardan canım, umarım ağrısız bir hayata adım atacaksın meraklanma emi…

    Beğen

  8. Şenaycığım çok teşekkür ederim hayatım ameliyat olamadan geri dönüyorum yine eve fıtığı çok ileri ve ameliyatlık bulsalarda benim algılayışımı ve tolere edebilirliğimi ameliyatlık bulmadılar tabi bundan sonrası için hic bir şeyin garantisi yok bu durumun yıllar sürebileceği gibi hemen acil ameliyat diyebilirler yine o zamana kadar fıtıkla geçinmeye çalışacağız. Birde ne kusuru hayatım senin uzun sürelerdir buralarda olmadığını biliyorum zaten ben. Öpüyorum kocaman

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

