Bayramda Biz

Standard

Datça’ya gittik.

bayramdabiz1

Kampta çadır kurduk.

bayramdabiz2

Kampımızda danışmama masası vardı.

bayramdabiz3

Birde sorceniz bütün soruların yanıtının olduğu bu buzdolabı.

bayramdabiz4

Yazılıp duran kurallara harfiyen riayet esastır.

bayramdabiz5

Tasarruflu ampul mevzusu önemli tabi.

bayramdabiz6

Kumla oynadık.

bayramdabiz7 bayramdabiz8

Dinlendik.

bayramdabiz9 bayramdabiz10

Önümüzdeki temizlik aracını market arabasıyla takip ettik.

bayramdabiz11

Efekan the lizard king.

bayramdabiz12 bayramdabiz13

Çok yorulduk.

bayramdabiz14

Bulduğumuz her yerde yattık.

bayramdabiz15

Özlediğimiz tatlara kavuştuk.

bayramdabiz16

Gezdik, eğlendik.

bayramdabiz17 bayramdabiz18 bayramdabiz19

Bir önceki yazıda demiştim ya hani aksilikleri görmezden gelir ballandıra ballandıra anlatırım diye, şu iki hususu görmezden gelemeyeceğim hem kendime hem bu tarz maceraları deneyecek olanlara not düşmek adına.

1. mat denen şey 0,7 mm kalınlığında bir şey bir kaç cm lik olanlarda var ama aynı şeyin laciverdi afedersin, yani varlığıyla yokluğu bir o yüzden şişme yatağınız yoksa üzerine yatmak için yanınıza yorgan alın ben aldım ama bir tane daha alsaymışım iyiymiş yani kendi arabanızla gidiyorsanız yüklükte ne var ne yok yükleyin anacığım arabaya.

2. sinek kovucu denen şeyi sadece yanınıza almak yetmez birde üzerinize sıkmak gerek biliyorumda söylüyorum bak güven bana.

Eee sosyal mesajıda verdiğimize göre hadi bir sonraki yazıda buluşmak üzere 🙂

bayramdabizson

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

10 responses »

  1. bence her şeye değmiş gibi gözüküyor.. en kısa zamanda tekrar edilecekmiş gibi hissettim.. en azından efekan bana bunları hissettirdi.. şişme yatak , sivrisinek halledilebilecek meseleler..eğer tatilde çocuk mutluysa sen de mutlusundur.. 🙂

    Beğen

  2. Okuduğum en güzel tatil yazısıydı sanırım 🙂 Tatil dediğin beton yığını otellerde milattan kalma oyunlarla değil, böyle yapılır. İnanın çok özendim 🙂
    Sevgiler.

    Beğen

  3. :))) teşekkür ederim ponti beş yıldızlı otel tatillerini bizde sevmiyoruz her şey dahil saçmalığıyla insanları yüksek duvarlarla çevrili açıkhava hapisanelerine tıkıyorlar. çadırı bu ikinci denememiz genelde bol gezmeli, bol keşifli, otel pansiyon ne denk gelirse her gün başka yerde konaklamalı tatilleri seviyoruz

    Beğen

  4. Oralara gitmiş kadar içine çekti bu yazı beni.
    Kampingin sahibi zekasıyla beni benden aldı.Tanımayı çok isterdim :doğrusu D
    Fotografların herbiri birbirinden eğlenceli gerçekten. Bu arada o ne tırnaklar o ? 😀
    Kocaman sevgiler

    Beğen

  5. Nurdan hanımcığım önümüzde daha konforlu kamping seçenekleri de varken girişte bizi karşılayan bu zeka pırıltısı cezbetti bizi de ve seçimimizi konfordan değil zeka ve eğlenceden yana kulandık ve içimden hiç acaba geçmedi inanın hayatımda ilk kez bir kamping alanında bayram sabahı bayramlaşma merasimine şahit oldum yanından gelip geçip bunun fotoğrafını çekmeliyim dediğim sincap mutfağı adını verdikleri ağaç gövdesinde sincap beslemek için hazırlanan alanında fotoğrafını paylaşabilmek isterdim sizinle. Geriye dönüp baktığımda eğlenmişiz ve bunu size hissettirebildiysem ne mutlu. Tırnaklara gelince ne zaman markette oje standı görse Efekan anne sana oje almalıyız diyor bende bu nazik teklifini kıramıyorum kırmak gelmiyor içimden ve işime gelmiyor kırmak 😀 hahaha ve tırnaklarımda ne desen olacağına o karar veriyor imajmeykır oldu yani kırpık sizin anlayacağınız.
    Kocaman sevgiler ve kocaman öpücükler bizden de size

    Beğen

  6. Hay senden Allah razı olsun … Özil ile Halil edebiyatını aktararak beni gülümsettin ya… Teşekkürler doğrusu… Senin, kuzucuğun ve koca kişisinin yüzünden tebessüm hiç eksik olmasın inşallah…

    Beğen

  7. çok güzel olmuş.bu kamp macerası güzel bi anı olmuş çok belli. Datça ya gitmedim, listeme alabiliim bundan sonra.
    ama en çok baktığım şey tırnakların oldu, çirkin ayaklarım hakkında bir yazı hazırlamayı planladığı şu son günlerde karşıma duvar gibi çıktı güzelliğiyle o şeyler:)

    Beğen

  8. datça eğlenceli ama sanırım en büyük pay camping sahibi halilindi ayaklara gelince daha önce haklarında bir yazı hazırladığım maraş’ta yaptırdığım el yapımı ayakkabıların ustası ayağımın tombis olduğunu söylemişti sürekli dümdüz ayakkabılar giyince ayaklarım yayvanlastılar sanırım 😉

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

