Hele Bir El Atın Canlar

Standard

WordPress kullanan ya da wordpress kontrol paneli hakkında bilgisi olanlar yardıma ihtiyacım var. Diktiklerimin aşamalarını fotoğraflamayı ve yayınlamayı seviyorum, gezdiğim gördüğüm şeyleri sizlerle paylaşmayı seviyorum, bol fotoğraflı yazılar hazırlıyorum. Hal böyle olunca  bloguma fotoğraf yükleme kotamın %80 ini ni doldurdum. Picasa albümü oluşturdum ama burada o fotoğrafları yayınlamam mümkün olmadı ya wordpress yazılımı desteklemiyor ya ben beceremedim. Facebookta oluşturulan albümlerden fotoğraf çekenler varmış o da olmadı. Pinterest fotoğraflarından url vereyim dedim sanırım onuda beceremedim. Google aramalarım sonuç vermedi. Canlar hele bir el atın yoksa kısa bir süre içinde blog kotam dolacak.

IMG_8294

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

17 responses »

  1. genellikle burayı kullanıyorum fotoğraf yükleme sitelerinin genellikle belli süreleri var tabiki türk sitelerinin süresi çok kısa 15 gün 1 ay olanları var.yabancı siteler daha uzun süreli saklıyolar.postimage 3 sene önce eklediğim resimler duruyo ama ne kadar süre sakladığını tam bilmiyorum.siteye üye olursan resimlerine ulaşman daha kolay olur..

    Beğen

  2. üye oldum siteye üç sene süre iyiymiş bazı bloglar geziyorum 2009 yılı postlarının tamamının fotoğrafları gitmiş mesela böyle bir olay yaşamak istemiyorum 20 dolar a wordpress kapasiteyi 10 gb arttırıyor ama bir sonraki yıl yine 20 dolar vermem gerekiyor bir buçuk yılda 3 gb ı bitirememişim normalde o 10 gb bana üç beş yıl gidecek ama o aldın bitinceye kadar senin demiyo her yıl 20 dolar öde diyo

    Beğen

  3. ben url yöntemiyle facebooktan atıyorum bazı fotoları bloguma ,seninkinde oluyor mu bilmem

    Beğen

  4. blogspotta 5gb ücretsiz.25 gb 2.49 dolarmış ayda.100 gb.4.99 yine aylık.ücretsiz olan yeterli ama dışardan fotoğraf ekleyince kota harcanmamış oluyo daha kullanışlı 🙂

    Beğen

  5. facebooktan atmak istediğin fotonun üzerine gel foto bilgilerini göstere tıkla, bir pencere açılır o pencerede resmin linki seçilmiş görünür onu kopyala yapıştır . öbür türlü url alınmıyor

    Beğen

  6. olabilir o şekilde dediğin gibi.posimage silmiyor resimleri ben kullanıyorum uzun süredir üye olduğum bi forum var oraya eklediğim resimleri hep postimage dan yükledim sorun olmadı..

    Beğen

  7. Goncam baştan başlayalım… WordPress hakkında fazla bilgim yok ama fotoğraflarını çektiğin boyutta mı kullanıyorsun yoksa web boyutuna indiriyormusun? Web boyutu kaliteyi düşürmeden kilobyte mertebesine indiriyor resimleri… Başka bir depo site aramadan önce bunu dene derim… Eğer zaten küçültüyorduysan resimleri helal olsun bacıma :)) elbirliği ile sana bi resim deposu bulmalıyız ki o güzel resimlerinden mahrum kalmayalım… Sevgiler öpüyorum seni

    Beğen

  8. utanmalıyııııım hiç küçültmedim şimdiden sonra geçmişe dönük bunca resmi nasıl küçültür yeniden yüklerim bilmiyorum işte o yüzden iki yılda dolduruverdim kotayı ağır ağır başlasam diyorum küçültmeye olurmu ki ne dersin?
    öpüyorum kocaman

    Beğen

  9. ödevimi yapmaya başladım mayıs 2013- şubat 2013 arasını yeniden boyutlandırdım %54 e düşürdüm akılsız başın cezasını çekmeye devam fotoğraf kalitem biraz düştü ama yapacak bir şey yok yayın hayatımın devamı için katlanacağım 😀

    Beğen

  10. teşekkür ederim cancağızım zor ama hayat kurtarıcı bir iş oldu geçmişe yönelik yavaş yavaş değiştiriyorum bir aya biter işim şimdilik %34 e geldim ki % 50 kar etmişim düşünsene işte akılsız başımın cezasını yine ben çekiyorum he he he

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

