Kurtarma Operasyonu

Standard

Üzerinde çalıştığımız duvar resmini biliyorsunuz. Resmi akrilik boya ile çalışıyoruz ve sanılanın aksine akrilik kumaş yüzeyden kesinlikle çıkarılamazken yağlıboyayı sabunla çıkarmak mümkün.

Benimde geçen haftalarda üzerime bir damla kahverengi damladı resmi yaparken ama” aman ben bundan bir şey yaparım ki” dedim ve hiç keyfimi bozmadan resmimi yapmaya devam ettim.  Bu hafta sonu artık kurtarma operasyonu yapmanın vakti geldi diye düşündüm ve aldım keçelerimi elime.

Aslında fotoğrafa bakınca boyanın şeklini plastik ördeklere benzettim ben kahverengi değil sarı olsaymış bir gaga ile de işi haledebilirmişim 🙂

kurtarma1 kurtarma2

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

10 responses »

  1. evet kesinlikle 🙂 ayak değiştirmeden düz dikiş ayağıyla diktim ancak keçeler ince olduğu ve zemin kumaşı penye olduğu için jarse iğnesi kullandım belki keçe kalın olsaydı daha kalın bir iıne kullanmam gerekebilirdi

    Beğen

  2. yaa ben de sandımdı ki onun ördeke benzediğini sadece ben farkettim ve sana söyleyip sevindirecektim ki yazmışsın aşağıya:)
    şekil çok güzel bi yerlerde kullanmak gerekli
    Sonuç: operasyon başarılı!

    Beğen

  3. hehehe aynı şeyi görmemiz güzel. bir triko tuniğin yakasına yaptım aynısından ileriki günlerde onuda yayınlayacağım perşembeye kadar evdeyim ama asıl pazenle birarada denemek istiyorum keçeyi

    Beğen

  4. Damlayan seklin ortaya cikardigi kahverengi ordegi ben daha cok begenmistim amaaa:) Belki annesi onu tupcuden yada sutcuden yapmisti da o, o yuzden kahverengi olmustuuuu:))) Neyse bari kecelerin rengi icimi acti, gule gule giy hayat

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

