Az Kaldı

Standard

Burda Dergisi Eylül 2012 121. model dergiyi aldığımdan beri dikilecekler listesinde idi aklımdakilerden birini daha yapmış olmanın dayanılmaz hafifliğini yaşıyorum şu dakikalarda. Siyah üzeri antrasit kırçıllı kalın penye kumaş ve pazen kullanarak diktim elbiseyi. Kalıp hakkında çok konuşamayacağım çünkü kendi bedenimde çalışmadığım için şöyle oturuyor, burası sıkıntılı gibi cümleler kurmam şimdilik mümkün değil. Elbise astarlı ve arkadan fermuarlı bir model ben arka orta dikişi yapmama rağmen fermuar dikmedim kullandığım kumaş çok esnek olduğu için bunun gereksiz olduğunu düşündüm. Elbisede astar eğer kumaş şifon değilse bence çoğunlukla gereksiz o yüzden astarda dikmedim işi yarıya indirdim :). Genel olarak konuşacak olursak arka penslerin duruşuna bayıldım manken üzerinde ve burdastyle dan dikip giyenlerin fotoğraflarına bakınca da kalıbın çoğunlukla iyi olduğunu düşünüyorum. Belki ön aplike parçanın basen kısmı daha dar yapılabilir böylece basenler olduğundan daha dar gösterilebilir. Hatta ön aplike parça eklenmeden ön ve arka kalıp parçaları ile çalışılarak güzel penslere sahip bir elbiseye sahip olunabilir. Konuşmayacağım diyerek bunca konuşulan bir elbisenin henüz bitmemiş hali ile karşınızdayım 🙂

66764971-165e-4937-bb65-0cae3ee999bbwallpaperbitenlerbaslayanlar2 pazenpenye

589b2-7377682034445506214-3208689161543552467

14 responses »

  1. Hımmmm modeli ben de çok sevdim, kenarlar görünmüyor incecik ince belli bir kadın gibi gösterir vallahi hoşmuş 🙂 Yine pazenlerin yakıyor cnım… Hadi üzerinde de görelim bakalım 🙂

    Beğen

  2. Iyiki senin kazuletle benim sukufe tanismiyorlar, yoksa sukufe cok kiskanirdi cooookkk:) Ama sanada bravo valla, boyle bir modelde kirk yil dusunsem pazen kullanmak aklima gelmezdi, valla super olmus… Acaba gobegide gizlermi bu?? :)))))

    Beğen

  3. elbiseyi diktikten sonra yazıya modelin aslının fotoğrafınıda ekleyeyim diye burdanın web sitesine girdiğimde modeli deneyenler arasında ön kısımda meşhur rus şallarını deneyen birini gördüm ve o da harika bir fikir gibi geldi bana

    Beğen

  4. evet öndeki detay ince görünmek isteyenler için birebir bitirdim fotoğraflayıp bitmişinide yayınlayacağım ancak bana üç beden büyük bakalım nasıl görünecek hahaha

    Beğen

  5. Geri bildirim: Pazenden Klasik Modeller Olmaz Diyen mi Oldu :) | ornitorenk handmade

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

