Durum Raporu III

Standard

Bu hafta sonu ilk ödevimizi yaptık biz. Çevremizde bulunan bitkilerin yapraklarından birer örneği bir A4 kağıda yapıştırıp altına isimlerini yazmamız gerekiyordu. Cumartesi ben dikiş dikerken Efekan ve babası dışarıya çıktılar bir kaç yaprak toplamak için bir süre sonra balkona çıktığımda çamurla oynayan Efekan’ı gördüm ilk tepkim hemen seslenmek oldu “Efekaaaaan” babası hemen kendime gelmemi sağladı “ben izin verdim bırak oynasın”. Bende çocukken çok eğlenirdim çamurla oynarken ve annemin bir kez olsun “oynamayın” dediğini hatırlamam sadece bizi doğrudan eve almadığını iki katlı olan yaşadığımız evde bize ait girişle yukarıya çıktığımız merdiven başında bizi soyup yıkayıp eve öyle aldığını hatırlarım. Ve neden banyoda değil de merdivende banyo yaptığımızı şimdi kapıda soyarak içeriye aldığım Efekan sayesinde anlıyorum :). Bir kaç yabani ot yaprağı ve bir söğüt yaprağı “isimleri?” dedim “bilmiyoruz” dediler. İş başa düştü pazar günü bel fıtıklarımın üzerindeki baskıyı azaltmam için sırt ve karın kaslarını güçlendirmem gereği aklına geldi Alper’in “yürüyüşe çıkalım” dedi. Hazırlandık çıktık ve inanılmaz bir rüzgarla karşı karşıya kaldık öyle olunca ben merkezde sayılabilecek bir noktada olan Anıt Mezarların oraya küçük bir gezi yapmayı ve yaprak toplamayı teklif ettim. İşte gezimizden bir kaç kare.

durumraporuIII1 durumraporuIII2 durumraporuIII3 durumraporuIII4

Diktiklerim ise çekim yapmayı başarınca en kısa sürede.

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

18 responses »

  1. oooo çamurla oynamak köy yerindeki tüm çocuklara serbest, annelerin başından aşkın işi olduğu için çocuk çamurla oynayıp anneyi rahat bırakıyor . toprak, su insanın tüm negatif enerjsini alıyor. şehirde büyüyen çocuklara bu konuda çok üzülüyorum,elleri temiz toprağa değmeden parktaki pis kumlarla yetinerek büyüyorlar.
    Ahhh sizin geziye pek bir özendim yav !!
    o yeşillikler arasındaki vitrin mankeni neren çıktı? yoksa kaş’da vitrin mankeni topraktan mı bitiyor.
    eğer öyleyse bana bir kaç vitrin mankeni toplayıver Gonca 🙂
    bu yakışıklı da her fotoğtafta ayrı güzel yav 🙂

    Beğen

  2. yılan burcu ya da yılan yastığı deniyormuş ben ilk kez burada rastlamıştım limanda İsmail Acar tarafından yapılan duvar resimlerinden birinde de bu çiçek var. çok güzel değil mi?

    Beğen

  3. o kadar büyük bir çiçek ki ve öyle güzel bir rengi var ki. bu renk ve dokuda bir etek olsa, ya da elbise, pantolon ya da, ya da ceket ben giyer giyer mutlu olurdum.

    Beğen

  4. adını ilk kez senden duyuyorum hiç bilmiyordum ama bize ellettirmezlerdi çiçeğini zehirli diye. ama yaprağından yemek yapan vardı çelişkiye bak 🙂

    Beğen

  5. böyle ödevlere can kurban, keşke ileride de, ilkokulda öğretmenler “çocuklar yarınki ödeviniz, denizin üzerinde taşı kaç kere sektirebileceğinizi ölçmeniz, kamerayla çekin,kaydedin..yarın en çok sektirene benden yıldızlı pekiyi” dese.. nerdee.. fotolar çok güzel, mankene benim de içim acıdı.. kazulete arkadaş mı yapsaydın aceba diye düşünmedim değil.. karıncalara dinom da hiç kıyamaz.. yuvalarına asla basmaz bastırmaz..böyle karıncayı incitmeye incitmeye onları da incitmezler umarım..

    Beğen

  6. mankenin bedeninde çokça kırık vardı ilk gördüğümde bende kapıp eve götürmek istedim hatta kırıklarıylada götürürdüm alper’den tırstım kazulet’ide etkin olarak kulanmıyorum aslında dikişte, o bir kenarda duruyor ve bana keyif veriyor duruşu. bunuda salona koysaydım çıldırabilirdi alper :). ah serbest eğitimin olduğu okular ne zaman bizim ulaşabileceğimiz seviyeye inecek acaba efekan şimdiden ben büyükler okuluna gitmem orası çok sıkıcı tüm gün sandalyede oturamam benim koşmam gerek diyor. incinmedikleri bir dünya olur inşallah

    Beğen

  7. o vitrin mankeni plastik olduğuna göre kaş ‘daki antik eserlerden daha dayanıklı ,1 milyon yıl orada kalır hiç erimeden. gelecekte antik eser diye gösterirler artıkın 🙂

    Beğen

  8. üstelikte geniş bir alana yayılmış on kadar antik mezarın hemen yakınında üstelik bu mezarlardan biri muhtemelen şehirdeki tüm mezarlardan daha önemli bir mezar olsa gerek ki iki tip mezar mimarisi varken bu tek başına üçüncü bir tip. yani ileride bu manken çok ünlü olacak çok

    Beğen

  9. 🙂 almadığın iyi olmuş o zaman.. düşünsene sokakta her gördüğümüz mankeni eve getiriyoruz..korku filmi dekoru gibi..

    Beğen

  10. aslında hiç fenada olmazdı düşünsene benim pembe, peluş ya da leopar düşkünü arkadaşlar misafiliğe gelmiş korku filmi dekorlu evde efekan ve ben onları bööö diye karşılıyoruz ve kaçırıyoruz. beterböcek tadında bir hayat istiyorum ben

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

