Durum Raporu II

Standard

Eskiden “bu gün ben” lerim vardı ne güzel o an ne yapıyor ya da dikiyorsam paylaşıyordum sizinle. Çok sevgili ülkemin 3G ile yatıp kalktığı uydular gönderip uzay çağıyla sınandığı şu günlerde yeni taşındığım sokakta internet bağlantısı için gerekli olan kablolama yok!!! İki yıl bizimle kalacağınıza dair taahhütname imzalayın indirim yapalım hızınızı arttıralım diyen TTNET taahhütname gereği vermeleri gereken hizmeti talep ettiğimizde Genel Müdürlük olarak ilçe Telekom Ofisinin çözüm bulması gerektiğini söyleyecek, Ofis ise altı aylık gelecekte kablolama yapmak planlarımız dahilinde diyecek derecede uçmuşuz, hayırlısı…

Bu aralar ne mi yapıyorum?

Siparişler için dikiş dikiyorum ve küçük keyif molaları veriyorum.

durumraporuII1

Siparişleri bitirince keyifleniyorum, sonra da beğenilir mi diye tedirgin oluyorum 🙂

durumraporuII2

Keçelerle oynuyorum.

durumraporuII3sasıkokosbaykus1

İlk aşkım resimle hasret gideriyorum. İlk duvar resmi deneyimimin heyecanını yaşıyorum.

durumraporuII5 durumraporuII4

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

18 responses »

  1. Sizin taşındığınız sokakta internet yok. Bizim yaşadığımız evde doğalgaz yok. Caddenin karşısındaki mahalleye doğal gaz hattı getirdiler oysa. Orada bir recidence var çünkü.Biz haklarını koruyan ve savunan bireyler olamadıkça bu durum ilelebet sürecek. Kocalman bir duvar resmi o. Sen küçücük kalmışsın. Üstelik çok detayı bir resim bu. Aklım çıktı yine. Ben denesem yapabilir miyim acaba. Yeni evinde mutlusun değil mi? Mis gibi kokuyordur şimdi.

    Beğen

  2. ah ah eşim şimdilik nazik bir şekilde hak arayışında, komşum internet için baş vuralı bir yıl olmuş ben ise çemkirmeden bu işin olmayacağını düşünüyorum 🙂
    duvar resmi yapmak çok zevkli, öyle kocaman bir duvar ve resimki bayıldım. dahasıda olacak inşalah. yağlıboyadan zor ama akrilik çabuk kuruyor.
    cumartesiye kadar eski evimi özlüyordum zaman zaman. eşim cumartesi ben duvar resmini yapmaya gittiğimde efekan’ı oynaması için eski evdeki komşuma götürmüş. akşama doğru döndüğümde “bahçedeki adaçayı ve lavantayı kökleyip gelelim mi” dedi, ki o an şüphelendim o ki sökmekten çok diker yol kenarlarına bile. “bahçe çapalanmış” dedi ama o kadarını ummamıştım. eski evin bahçesine ne diktiysek ev sahibi hepsini çapalattırıp söktürmüş. yeşil soğanlar, ıspanaklar ki daha minicik pırıl pırıldı yaprakları, maydanoz, dereotu, karalahana, gladiyoller, zambaklar, güller ne varsa hepsi sökülmüş koca bahçe ayların yılların uğraşı hepsi. ve o sırada alt kata yeni taşınan kadın geldi elinden tuttuğu kızı ile kız “anne bahçemize ne yapıyorlar” dedi biz lavantayı köklerken kırık dökük iki cümle konuştuk “aaa siz yukarıdan çıkanlarsınız” dedi “yukarıyı biz duymadan tutmuşlar kaçırmışız” dedi binada öyle yabancı kaldım ki birden. duvarlara taşlar döşenirken sıvaya yazdığımız efekan yazısı ve diktiğimiz bir iki ağaç dışında ve beni tanıyan tek komşum dışında o evde oturduğumun kanıtı kalmamıştı. nasıl yabancıydı o ev o bahçe tek tek taşlarını ayıkladığım bahçe. soğudum birden ki ben hala kendi evime alışmamıştım o saniyeye kadar… şimdi ise evimi daha çok seviyorum. sevmiştim zaten baştan da istemiştimde çok. ilk geçen yıl bakmıştım bu eve sonra vaz geçmiştim bu yıl ise başkasının pazarlıkta olduğunu kredilenme aşamasında olduğunu duyduğumda üzülmüştüm sonra kredileri çıkmadığı için bize kaldı ev benim nasibimmiş demek ki. şimdi iyiyim artık evde Allah daha mutlu olmam için daha kolay alışmam için bahçemi böyle gösterdi bir de bana.

    Beğen

  3. Ne güzel oluyor. Harika bir duvar olacak. Kolaygelsin.
    Bu arada ben TTnetten Süperonline dsl e geçtim. 1 yıl ücretsiz digitürk ve TTNet Sözleşme bedelimide tamamını karşıladılar hemde fibere geçmiş oldum… Aklında olsun 🙂

    Beğen

  4. çok güzel bir durum raporu olmuş bu be ya 🙂 duvar resmide pek gözel olmuş ,çok yeteneklisin kuzum sen 🙂
    sen bence ttnet i şener şen’ e şikayet et ,öyle reklamlardaki gibi toz pembe değil her şey dee görürsen kaş ‘da. nasılsa şener şen’in yolu da düşer kaş’a değil mi ?adamcağız imza alcan zannedip sevinirken sen ttnet den şikayetçiyim ayol diye bir başlarsın , adam bir daha ne kaş ne göz uğramaz hiçbir yere 😀
    peki sipariş sonucu ne oldu kuzum ?

    Beğen

  5. çok teşekkür ederim filizciğim, resme başlanalı olmuş aslında öğrenciler ve resim öğretmeni arkadaşım birlikte yapıyorlarmış ancak aralarda yapmak ile bitmeyecek kocaaa bir resim olunca hafta sonu biraz çalışalım mı? dedi, tabi dedim. iyikide gitmişim çok eğlendim.
    aahhhh ahhhhh. a be kızım sen bilmiyormusun ki iyi olan ürün reklam gerektirmez reklam yapıyorsak vardır bir çapanoğlu dese ne derim 🙂
    bu ikinci sipariş kuzum ilki ulaştı sahibine giyildi bile 🙂

    Beğen

  6. O resmi boyayan elleriniz hep çalışsın İnşallah! O resim ve benzerleri de hep duvarlarda kalsın tabii!

    Beğen

  7. ütüye bayıldım, gerçek eski kömürlülerden değil mi? tez zamanda bağlantınız sağlansın..canım kahve çekti bi de.. .

    Beğen

  8. evet annemden kalma, makinemin sehpasıda gerçek eski singer ayağı, makinecinin dediğine göre Türkiye’ye ilk gelen model miş. ben yaparım sana kahve lokumda var hem evde 😀

    Beğen

  9. oy ne güzelmiş..benim de ananemin siyah nakışlı singeri vardı.. küçükken ne çok oynardım.. vefat edince satıldı gitti.. öğrenci kafası sahip çıkamadım.. yanarım yanarım ona yanarım.. o zaman türk kahvesi içelim.. ben de sana elcağızlarımla yaptığım vişne likörünü ikram ederim.. komboyu oluştururuz:)

    Beğen

  10. anneminde vardı o işlemeliden satıldı hep çok üzüldü makinesi için ama bir daha onun kadar güzelini bulamadık ona, belki bir gün bizimde olur 🙂
    oy oy oy ölürüm :)))))

    Beğen

  11. Bu dikiş masasına bayıldım epeydir dikişe ara verdim makinenizi görünce içim kıpır kıpır etti. 🙂 ne kadar beceriklisiniz maşaAllah. Bloğunuzu şimdi gördüm daha.. kolay gelsin, başarılar diliyorum! 🙂

    Beğen

  12. aaaa hemen bir baharlık parça biçiverin kuzum şöyle çiçekli böcekli nasıl bir şenleneceksiniz bakın. dikiş masam orijinal Türkiyeye ilk gelen singer dikiş makinesi ayağı üzerine tabla kestirilip yapıldı. kendim boyadım tahtasını falan. ve yeniyi eskinin üzerine oturttum çok seviyorum ben o köşeyi ve gerçekten elime makası kumaşı alınca benimde içim kıpır kıpır oluyor. hoş geldiniz bloga 🙂

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

