Fareleri Öldürmeme Notu

Standard

Bir defterim var benim çantamdan hiç çıkarmadığım aklıma gelen elbise modellerini çizdiğim. Kendime diktiklerim için bazen hazır kalıpları kullansamda satışa sunulan elf elbiseleri ve yelekleri gibi parçaların tasarımı tamamen bana ait. Aklıma bir fikir geldiğinde unutmayayım diye hemen çıkarır defterimi çiziktiririm. O deftere geçen yıl Efekan tarafından aldırılmış bir notu buldum bu gün. Notu aldığımız zaman fare zehri görmüştü markette ve ne olduğunu sormuştu hep doğru söylerim ona ve çok sinirlendi. Kapanların fareleri yakalamak için kullanılabileceği ve sonra dışarıya salınabilecekleri fikrine vardık birlikte. Memlekette dayısının evindeydik. Şu notu kaleme almamı ve çoğaltarak görülecekleri yerlere asmamı istedi benden çoğaltıp dayısının evinde duvara astık;

Fareleri Öldürmeme Notu

Farelerinde bir tasarımı* var. Onlarında yemek yeme şartı** var. Fareleri öldürürsek hiç canlı olamazlar. 15.07.2012 21:35

* canı

**hakkı

Mouse-In-Snow-Younger-Childrens-Book-Illustration-Alison-Edgsonp15

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

12 responses »

  1. Bazen gelecek nesiller icin cok umutsuzluga kapiliyorum. Genclerin cogu kolayci, tembel ve cevrelerinden kopuk. Manuple olmus bir sekilde dusunmeden sunulan herseyi kabul edip yasiyorlar.

    Bazen de bir isik yaniyor, hah diyorsun, hala umut var.

    Sizin not oyle bir isik yakti. Sevindim vallahi.

    Beğen

  2. :))) teşekkür ederim, ankara’yı, herşeyi bırakıp gelme nedenimiz buydu. doğal çevrede büyümüş, mutlu ve farkında bir insan yetiştirmek. şu cümleniz doğru yolda gittiğimizi hissettirdi bana sadece bir annenin karga yavrusunu şahan görme durumundan çıkardı durumumu nasıl mutluyum şimdi.

    Beğen

  3. Çocukluktaki gafletlerden bu yana hiç bir canlıyı öldürmeyen bizlere kocaman bir sevinç verdi bu yazı. O kırpık saçlı prens, bundan böyle benim “Küçük Prens” in oldu.
    Bir sonraki hikayeme de ilham kaynağı…
    Telif ödemek gerekecek mi?

    Kocaman öpüyorum hem onu hem de böyle duyarlı insan yetiştiren sizleri…

    Sevgiler

    Beğen

  4. Nurdan Hanım’ın hikayelerine ilham verecek tatlılığa, yakışıklılığa ve iyi bir kalbe sahip Efekan.
    çok iyi fikir ,ben de o hikayeyi meraklan bekliyom 🙂 fareler yaşasın ama benden uzakta 🙂

    Beğen

  5. ne kadar da içten ve tatlı..ben de küçükken böyleydim..anne babamın hayvanlarla nötr bir ilişkisi varken , ben eve gizlice kedi yavruları sokar, yedirir- içirir salardım.. şimdi ise dino hayvanlara karşı nötr.. sanırım içten gelen hislerle alakalı..
    gülen gözleri daim olsun, karşısına kendi gibileri çıksın uzun ömründe..

    Beğen

  6. efekan evdeki iki kedi kızımız dışında tüm hayvanları çok seviyor özelikle sokak köpekleri ve kedileriyle arası çok iyi. korku öğrenmesin diye özelikle tüm hayvanlardan bahsederken ah ne şirin aaaa renkleri ne güzel gibi cümleler kurduk. dokunulmaması gerken hayvanlar konusunda efekandan korkup zarar görmemek için onu sokabilecekleri gibi cümleler kurduk ne kadar doğru bilmem ama hayvanı korkunç ve tehlikeli göstermektense bir tehdit hissettiği için böyle davranış sergilediğini söyledik. izlediği belgeselerde bunu destekler tarzda olunca pırt yaptı mı anneciğim pırt mı yaptın diyorum kendimi korumak için diyor minik kokarca :)))))) ama evdeki kedileri çok kıskanır onları kedi gibi görmüyor sanırım kardeş kıskançlığı var onlarda boş değil kızdılarmı gidip efekanın battaniyesine işeyerek intikam alıyorlar :)))))

    Beğen

  7. 🙂 ben de sempatik göstermek, fobi kazanmaması adına””a ne tatlı bir örümcek” demişliğim, elimde yürütmüşlüğüm bile vardır.. sayesinde fobilerimi yeniyorum bu yaşımda.. pırt yapan tatlı kokarca kedi kardeşlerini kıskanıp, kızdığında neler yapar acaba:))

    Beğen

  8. attığım çığlığı sevinç çığlığı gibi gösterip aaaa ne şirin fare, miniciiiiiik ne tatlı değil mi gibi çevirmişliğim vardır benim de 🙂
    aslında sadece peşlerinden koşup kahkaha ve çığlık atarak korkutuyor onları. ama bizim kızlar bu durumada alışık olmayınca yıllardır prenses prenses yaşarken önce eve bir cücenin gelmesi bu cüceyle işlerin ilk üç yıl iyi giderken hatta birbirlerini sevip okşuyorken ne olduysa son iki yılda değişmesi onlarıda şaşırttı tabi. kırılıyorlar haklı olarak sen yıllarını bu eve ver koltuğun en rahatında okunacak kitabın tepesinde annenin koynunda yatarken birden tahtı cüceye kaptır birde seninle dalga geçer gibi çığlık atıp peşinden koşsun olacak şey mi???

    Beğen

  9. Geri bildirim: Durum Raporu III | ornitorenk handmade

  10. Geri bildirim: En Güzel Hikayemin Hikayesi | ornitorenk handmade

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

