Simetrik Salaş Triko, Taşınma ve Uzay Çağı Hakkında

Standard

Aslında bu bluz dikileli epey oldu hatta akşam diktim sabah sahibini buldu yayınlanmak için sıra bekliyordu. Önü üst üste asimetrik iki parçadan oluşan salaş rahat bir şey arka tek kat sahibini bulanlardan da görebilirsiniz. Yarın sizinle hayalini paylaştığım balkonunun ucundan deniz görünen minicik eve taşınacağım. Şu an evimde koliler uçuşuyor daha öncede dediğim gibi ev şu an oturduğum evden biraz küçük ama benim yani artık bir yuvam, inim, sığınağım olacak. Sadece ne götürülecek, ne yeniden sahiplendirilecek, ne çöpe gidecek diye toplanmak çok uzun sürüyor ve yorucu oluyor. Gerçi şu an oturduğum evi de ben çok sevdim hani bazı evlerin huzurlu bir havası vardır içine girince rahatlarsınız enerjisi sizi sarıp mutlu eder o evlerden hatta ve hatta komşularımda hep iyi insanlar oldu bu evde. Hep ağlayarak ayrıldık buradan taşınanlarla beni ve bizi çok mutlu etti bu ev inşallah kendi  evimde de burada olduğum kadar mutlu olurum. Bir süre belki sık sık post paylaşamam sizinle çünkü uzay çağı teknolojisini yaşadığımız iddia edilen şu günlerde evimin sokağında internet bağlantısı için kablolama yapılmamış 🙂 gelecek altı aylık dönem planlarında varmış!!! İş yerinde hep sizi izlemede olacağım (iş yerinden blogu arada izleyenler, valla kaytarmıyorum molalarda bakınıyorum hehehe) ve evde de Allahtan internet paketli olan telefonumun minicik ekranından yinesizi  izleyeceğim, hatta telefonu kabloyla bilgisayarıma bağlarsam modem gibi  kullanabiliyorum sanırım dur şunu bir araştırayım bir taşınayım döncem ben size 😀

simetriksalastriko

22 responses »

  1. kalp kalbe karşı diye buna derler herhalde, ben de uzay temalı bluz diktim kendime. senin uzay başlığını görünce yok artık dedim bu aralar uzaya takmışız.
    çok şık bir bluz olmuş, kumaşına ve rengine bayılıyorum zaten.
    bu merdiven de pek güzelmiş fotoğraf çektirmek için.

    evin hayırlı olsun 🙂 sağlıkla ,huzurla oturursun inşallah yeni evinde 🙂

    Beğen

  2. yeni evimdede demirden bir yangın merdivenimsi bahçe merdiveni var ve taşlı inşaat artıklı bir bahçe dur bakalım ne fotolar çıkacak benden ve senden oğlakların fotoğraf sorunuda varmı yahu yoksa ikimize hasmı:)

    Beğen

  3. fotoğraf makinesini annemin eline vemek ya da otomatik çekim için fotoğraf makinesini bir yere yerleştirmek işte tüm mesele bu !! otomatik çekim ayarı var da makineyi yerleştirmek ,düşmesin diye etrafını kitap yastık ne varsa doldurmak ve de doğru açıyı bulmak, bütün bu aşamaları düşününce mankenin üzerinde görünsün ne uğraşıyorum ya!! deyip yine mankene muhtaç olmak.ve mankenin ince oması yüzünden diktiğim şeyin gözüme meymenetsiz görünmesi de var.sanırım yine manken üzerinde çekecem fotosunu.

    Beğen

  4. Çok güzel. Sanırım ben de deneyeceğim. Çünkü çok beğendim. Bu arada fotoğraftaki fona bayıldım. Taş duvar ve merdivenler , bir de pembe boyalı minik ev. Zaten senin ayakkabılarını ilk gördüğümden beri unutamıyorum. Küt burun… Topuksuz.. Rahat mı rahat. Gözlük çevrende, çoraplarında ve tırnaklarında kullandığın renk apayrı bir hava vermiş bluza. Gördünmü bak. Bluzun kadar her detay dikkatimi çekti bu defa. Güle güle kullan.
    Eviniz hayırlı uğurlu gelsin size. Zordur taşınmak. Ömrü boyunca 24 kez ev değiştirmiş biri olarak bilirim bu zorluğu ama o kadar keyiflidir ki. Bütün gereksiz şeyler atılır, dağıtılır. Bütün kirliler temizlenir . Taşınırsın. Mis gibi kokar yeni ev. Yeni dekor, tamir edilmiş ya da yenilenmiş eşyalar adeta can aşılar insana. Hele ev yerleştikten sonra ki ilk yemek… Her zaman çok lezzetli olur. Güle güle yaşayın. Çok ama çok mutlu olun yeni evinizde.

    Beğen

  5. evet ne güzel bir merdiven değil mi? bu merdivenden bahçeye iner kendi yetiştirdiğimiz ıspanaklarımızı, kabaklarımızı, biberlerimizi toplardık. fotoğraf çekmek için yine bu eve gelsem nasıl olur acaba :)))) şimdiye kadar kaç ev değiştirdim hesaplamadım, en yakın zamanda bu envanteri çıkaracağım ama üniversitedeyken üç yıl içinde 11 ev değiştirdiğimi biliyorum 🙂 o yıllarda taşınmak çok kolaydı o zamanlarda annemin özenci nedenli şu an evimdeki temel eşyaların tamamı mevcuttu altı kişilik porselen yemek takımı ile giden öğrenci az bulunur sanırım. ancak sabah sınıfa girip millet bu gün benim evi taşıycaz demem yeterliydi on onbir kişi gelir akşam yemeği vaktine kadar evi toplar taşır yerleştirmiş olurduk. o gereksiz şeyleri atmak hobiciler için çok acı verici olduğundan ben köşeye ayrılmış olanı başka koliye sıkıştırınca yük yine aynı yük oluyor :))))) beceremiyorum atmayı dün attığım yoğurt kapları ve üç beş cam kavanozun pişmanlığı hala içimde 😀
    bunca ayrıntıya bakmışsın ya beni önemsediğin ince ince baktığın hissi nasıl iyi geldi nasıl mutlu etti keşke yanımda olsaydın şimdi de sarılıp öpüverseydim yanaklarından.

    Beğen

  6. Filizin uzay çağı hayalleri ve senin uzay çağında internete bağlanma hayallerin:) ama en önemlisi hayalindeki eve kavuşman, ne mutlu sana.. .çocukluğumda her 4 senede bir taşınırdık biz de babamın işi yüzünden.. hiç sevmezdim taşınmayı çocuk aklımla .. şu anki evimde 9 senedir oturuyorum, arada içim daralıyo..taşınmaya alıştığımdan mı ne, sıkıntı bastıkça koltukların yerlerini değiştiriyorum..tebdil-i mekanda ferahlık vardır. güzel enerjilerle dolmanızı dilerim ailecek yeni evinizde..umarım bağlantı sorunu biran önce çözülür de, yeni fotolarında kaşın mavi denizini fon yaparsın kendine.. bluz da, tarzın da çok güzel.. turuncu detaya bayıldım..sevgiler:)

    Beğen

  7. yeni eviniz hayırlı olsun,çok sevindim senin adına..kendi evine taşınmak daha yorucu oluyor doğru tespit,atılacaklar yerleşeceklerr hediye edilecekler derken bende bayaa zorlanmıştım:))bluz çok hoş olmuş emeğine sağlık :))

    Beğen

  8. ah ah minicik telefonun ekranına mahkum etti ya beni ttnet 🙂 vallahi oldu bu yıl çok güzel geçecek dedim yıl başında karar verdim çok güzel geçecek facebookta girdim iletiyi dalga geçti arkadaşlarım ama inandım ben güzel geçeceğine, dua ettim bazen huzur yarabbim dedim duanın gücüne de inanırım güzel olsun her şey, huzurlu olalım, mutlu olalım. ama taşınmak çok zor gerçekten çok zor bir hobici ev taşımamalı ya da atölyesi olmalı eşyadan çok kumaş, malzeme, ıvır zıvır kolisi olur mu bir evde birde kahve fincanı :)))))))

    Beğen

  9. Ne güzel olmuşsun sen öyle,çok sevdim tarzını 🙂 yeni yuvanda da çok mutlu mesut olursun inşallah Allah da kolaylıık versin taşınmanda
    Sevgilerimle

    Beğen

  10. çok tarz bişey olmuş bu bayıldım. trikodan değil ama yazlık ince bişeyden denemek isterim bende ama şimdilik beceremem :))
    taşınmanda kolaylıklar diliyorum tatlım… içine sinen, sana yuva sıcaklığı veren bir eve sahip olacağına sevindim ne mutlu sana… severek taşınacağın bu evde mutluluklar diliyorum. hevesli olunca yorgunluğu fazla gelmez sana 🙂 ama internet olayına üzüldüm ama demekki şehirden uzak, huzurlu sessiz sakin bir yere taşınıyorsun 🙂

    Beğen

  11. Öncelikle hayırlı olsun.Yeni evinizde sağlıklı,keyifli nicee güzel günler geçirin inşallah.
    Bluz harikaa ama o zıt kontrasta bayıldım.Bu tarz size çok yakışıyor, hiiiç sakil durmuyor.Ellerinize sağlık.

    Beğen

  12. Geri bildirim: Z Raporu | ornitorenk handmade

  13. Geri bildirim: Pazen Telefon Kılıfı | ornitorenk handmade

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

