Bugün Ben 21

Standard

Ufaktan başladım 🙂

Kızımla tanışın kendisi bizim evde yeni pazartesi katıldı aramıza ve tam bir kazulet , benden iki beden büyük ve başı olmamasına rağmen omuzlarına bile tam yetişemiyorum ama olsun evlat evlattır kirpi bile yavrusunu pamuğum diye severmiş 🙂

IMG_9110

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

14 responses »

  1. 🙂 çok hoşsunuz nurdan hanımcığım olur mu öyle şey. ama köşeye koyunca kendimi bir şey sanmama neden oldu inanın, daha manken üzeri nasıl çalışılır bilmesemde sanki harika bir terziymişim gibi, bileğimde iğnelik puzle gibi elbise parçalarını manken üzerinde birleştirip harika şeyler ortaya çıkarıyormuşum gibi 🙂

    Beğen

  2. Her dafasında senden yeni birşeyler öğreniyorum. Bugün de “kazulet” sözcüğünü öğrendim. Şimdiye kadar hiç rastlamamışım. halk dilinde “kocaman” demekmiş. Kızın hoşgelmiş. İnan çok sevindim. Senin için çok gerekliydi. Şimdi dikişler daha zevkli olacaktır. Sen nasıl oldun. Artık iyisin değil mi?

    Beğen

  3. benim mankende bana göre acayip ince ,hadi ben incesini aldım da sen niye kendinden irisini aldın yahuu!!mankenin boyuna ben de yetişemiyom. güya ayarlanabilir boy ama en düşük hali bile benden uzun.hayırlı olsun mankenin.adı kazulet mi şimdi mankenin ? 🙂

    Beğen

  4. hayırlı olsun..ne güzel kızınızla aynı havayı soluyorsunuz.. kıymetini bilin.. benim kızım şu an kurs binasında..bensiz..yapayalnız..hele bi kurs bitsin.. o da gelecek yuvamıza..beraber ne güzel işler yapacağız:))

    Beğen

  5. ah ne güzel çok mutlu oldum, artık daha iyiceyim ve küçük küçük el işlerine bile başladım. aslında nasıl kullanılır bilmiyorum ama köşede durması bile benim kendimi birşeyler sanmama neden oluyor 😀 sevgiler 🙂

    Beğen

  6. sanırım kazulet evet. buda en kısaltılmış haliyle benden uzun :). buradaki tadilata girmiş butiklerden biri ikinci el uygun fiyata satıyordu ondan aldım 🙂 ama ayağını falan kestirmeye kalktım mı sıfırdan pahalıya gelecek bana kazuletim, bende balkonda solmuş banyo oturağının tepesine çıkarım kulanırken :)))))))))))))))

    Beğen

  7. ah keşke bende kursa gidebilsem kazuletimle bir sürelik ayrılığa razı olurdum güzel güzel şeyler öğrenirdim o kursta 🙂 blogdan gördüm drapajları ne güzel bir şeyler öğrenmek, sevgiler

    Beğen

  8. teşekkürler evet drapaj yapmak çok eğlenceli..umarım bulunduğunuz yerde de açılır böyle bir kurs.. hem kazulet için hem sizin için çok faydalı olur:)

    Beğen

  9. Bu kazulet kızdan hepimize lazım. Bu arada sakın öyle tabure üstüne falan çıkayım deme. Biraz daha geniş taban bir şey bul da onun üstüne çık. Oldum olası taburelerden korkmuşumdur. Zaten belini yeni yeni doğrultuyorsun, aman haaa..

    Beğen

  10. ha ha ha nurten hanımcığım bakın ne oldu geçen doktor kontrolüne gideceğim bir gün öncesi arkadaşlarla karşılaştık nasıl oldun falan soruyorlar ben hala ağrım var yarın kontrolüm var diyorum ardından bomba teklif, (hani kaşta kar kış yok ya buraya 80 kilometre uzaklıkta bir dağ var kar kıyamet hatta nefes filminin çekildiği yer) gidin gelinde bir gömbeye gidelim şöyle iyice karda oynayalım eğlenelim 🙂 sağlam kalanları da kaydıracaklar, şimdi kocamın komplosu desem değil adam üç haftadır bulaşık temizlik yemek helak oldu ama yine de şüphelensem mi :)))))))))))))))

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

