Bu Aralar Ben

Standard

Bu aralar ben; bir miktar daha ilerlemiş bir bel fıtığı, sol bacakta duyu ve hareket kaybı, sağ taraf siyatik sinirde bası ile uğraşıyorum. 10 gün yatak istirahati sonrası tekrar kontrole gideceğim, en çok el işinden uzak olmak canımı sıkıyor sanırım çünkü 24 saat evde olma lüksüne sahibim ancak bu süreyi yatakta geçiriyorum. Oysa ki zaman benim için öğle değerli ki. Daha kötüsünden sakladığı içinse Allah’a şükrediyorum.

Bu postu girmemin asıl nedeni ise MR’ımın çekildiği süre boyunca kapıdan hiç ayrılmayan sürekli kapıyı tekmeleyerek  “anne” diye içeriye seslenen bebeğimin fotoğrafını sizlerle paylaşmak istemem. Çekim esnasında bana yardımcı olan hemşire çekim odasının camından beni izleyebileceğini söylesede kapıdan ayıramamış Efekan’ı. Çekimden sonra hemşireyle birlikte başı önünde odaya girişine Hemşire “anneni çok mu seviyorsun?” dediğinde mahcupca yine başını kaldırmadan “hı hı” deyişine yürek dayanmaz.  Aşkımızın hep devam etmesi ve ilerde büyüdüğünde onu bir başka kadınla paylaşmam gerektiğinde akıl ve ruh sağlığımın sağlam kalmasını diliyorum Allah’tan 😀

buaralarben

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

24 responses »

  1. Allah hiç bir çocuğu annesiz büyütmesin. tabii senin gibi güzel annelerin elinde büyüsün çocuklar.her doğuran da ne yazık ki anne olamıyor.nasıl da boynu bükük ,masum duruyor kuzum benim.Allah ayırmasın bu anne oğlu hep sağlıklı, huzurlu olun tüm hayatınız boyunca.,
    Geçmiş olsun.
    bence bu bel fıtığın ,ilerde güzel bir kıza bu yakışıklıyı kaptırınca çok hafif görünecek gözüne.her oğlan annesi gibi benim oğluma benden daha iyi bakamaz bu el kızı ayol diyecen 🙂

    Beğen

  2. amin filizciğim canı gönülden amin diyorum dileklerine. ben hep söylüyorum da arkadaşlarıma saçmalama diyorlar ki ben şimdiye dek görülüp görülebilecek en cadı ve şirret kaynana olacağım bu çocuğun aşkından :))))))))))))))

    Beğen

  3. Geçmiş olsun, bu kadar rahatsızlık bu genç yaşta, Allah yardımcın olsun, tez zamanda geçsin inşallah 😦
    Çocuklarla anneler arasındaki bağ doğumda kesilse de manen böyle ömür boyu sürsün dilerim, kıyamam güzelime yaa, Allah ayırmasın …

    Beğen

  4. dün doktor dönüşü arabada yolun her çakılını belimde hissedip için için homurdanırken birden tüm aklımda zihnimi oyan neden kelimesi ile başlayan sorular dışında bir şey canlandı, neden önemli değildi ki kimin gönderdiği ve asıl gönderiş nedeni önemliydi ve o saniye Allah’a “bütün gönderdiklerin kabulüm ve şükür gönderene dedim sadece beni isyandan koru ve esirge Sen’de” dedim. imtihanım kendimle ilgili olsun umarım, kayıplara dair acılar yaşadım defalarca onlar son olsun yeter bana. ve umarım herkes sevdikleriyle hep muhabbet içinde olsun. sevgiler…

    Beğen

  5. canımmmm tektrar gecmıs olsun..senı cok ıyı anlayabılıyorum..bende persembe gecesı sabaha karsı! ! cekıldım emar ı..neysekı ben yalnızdım bırde kapıda bekleyen cocugum ıcın uzulmedım:( ogluşunla aşkınız hıc bozulmasın ınsallah dıyecem ama oglunu yenı evlendırmıs bır anne olarak zor derım ben bunu:) elbette anne ogul aşkı baska bısey bıtmıyor ama sekıl degıstırıyor sankı…eskıden bır numara olan anne yıne bır numara gıbı ama öncelıkler degısıyor:(( şimdiden alıştır kendını yoksa benım gıbı dugun sabahı gelınle küsersın ALLAH korusun :((

    Beğen

  6. Allah korusun sizi. Umuyorum ki çabucak atlatırsın. Allah’a binlerce şükür ki bugün tıbbi teknoloji öyle ilerledi ki bir çok sorunun kolay çözümleri var artık. Şu anda çektiklerinin karşısında yürüttüğün mantığa ve teslimiyetine hayran kaldım. Tekrar tekrar geçmiş olsun birtanem. Allah seni sevdiklerine, tüm sevdiklerini de sana bağışlasın.

    Beğen

  7. Allahım gözlerim doldu resmen Ağlattın beni kısssss. Allah ne seni ne de başkasını evladından asla ayırmasın dilerim. Düşmanıma bile dilemem bunu 😦 Sen de bir an önce iyileş hakikaten daha kötüsünden sakındığı için şükürler olsun. Başımıza her an herşey gelebilir ama bu başımıza geleceklerden biri de ilerde onu başka kızlar veya kız la görmek 🙂 Onun için hazırlık yapabileceğin yılların var önünde bence hazırla kendini bu fikre derim 🙂
    Geçmiş olsun tekrardan ama hakikaten yürek dayanmaz gözlerim dolu dolu sayende 🙂

    Beğen

  8. amiiiiin diyorum önce canı gönülden tüm yazdıklarınıza
    bu problem çok eski 15 yıllık son yıllarda sıkça hortluyor ama ben bundan sonra üzülmeyeceğim sorgulamayacağım şimdi yattığım yerden yapabileceğim küçük işler bulacağım önce ağrılar geçincede sırt kaslarını bir güçlendirmek gerek :)))))

    Beğen

  9. Çoook geçmiş olsun öncelikle.
    Napıcaz?Biz aldık oğlanları, bizimkileride alacaklar :)) inşallah,bizim gibi seven insanlar çıkar karşılarına ve mutlu olurlar da aklımız bari kalmaz :)) Bu bir döngü işte, başka bir aşka yelken açana kadar tadını çıkartıp, sonra da keyifle izlemek lazım herhalde

    Beğen

  10. benım emar ın sonucunu carsamba gunu alacam canım..daha bellı degıl…ayyy eger dugunu beklemeden yolarsan daha ıyı olur bence :)) ben gec kalmışım demek :))) hatta benıde cagır bırlıkte yolalımmm:)) anca gecer hıncım:))

    Beğen

  11. oyy kıyamam..kendi can acını unutup, Efekan’ın haline daha çok üzüldüğüne adım gibi eminim..:( geçen sene 1 hafta penisilin iğne olmak zorunda kalmıştım.. oğlumda yanımda kalmak istediğini söylediğinde, herhalde elimi tutup bana destek olacak diye düşünmüştüm.. nerdeee.. ben iğneden yüzümü acıdan buruştururken, beyefendi kıkır kıkır gülmüştü..naaptıysam çocuğa.. 🙂

    Beğen

  12. Sağlıkçılar pek de sağlıklı görünmüyor bu aralar:) 6-7 sene önce annem de bel fıtığından ameliyat oldu. Aslında bel fıtığından ziyade sinirlere doğru çıkıntı oluşturup herhangi bir durumda annemi ciyak ciyak bağırtan kireçlenme sebebiyle ameliyat olmak zorunda kaldı. Elbette ameliyatın risklerinden biridir komplikasyonlar. Ama o kadar araştırıp iyi diye tercih ettiğimiz, eczacı-doktor ilişkisine girmeden,hem ameliyattan önce 2 defa muayenehanesinde muayene ücreti, hem de ameliyattan sonra yine muayenehanesinde bıçak parası vererek sadece ilgi beklediğimiz doktor müsveddesi, ameliyattan sonra anneme hiç iyi davranmadı. 2 -3 ay arayla 2 mr çektirdi, ağrılarım geçmiyor diyen anneme de ” Ellerime sağlık, çok güzel ameliyat etmişim, daha iyi biliyorsan kendi mrını oku, kendi kendini tedavi et” demiş. Annem de o kadar süre ağrıydı ameliyattı didindikten sonra bu lafları da işitince kendini hayata kapadı. Bize ağrılarından daha az bahsetmeye başladı. Sonunda depresyona da girdi, ümitsizlik de çöktü. Kardeşim Ankara’da Hacettepenin profuna götürdü ve kötü gerçeği gördük. Ameliyatta enfeksyon kapmıştı, 45 gün yatarak, katater açılarak, 45 gün oral evde toplamda 3 ay kesintisiz antibiyotik tedavisi gördü. Beraberinde stres kökenli egzama, depresyon, mide şikaaytleri standart.. Tamamen iyileşmedi elbette. Şimdi biz bu herifle aynı hastanede çalışıyoruz. Suratına bile bakmıyorum ve herkese de anlatıyorum. Elbette iyi dr olabilir, eli iyi olabilir, elbette ameliyathanede enfeksyon kapılabilir, hadi mr da yanlış okunabilir (ki bunda raporu imzalayan sözüm ona radyoloğun da günahı büyük, ayrıca prof beyin cerrahının da neden enfeksyonu göremediğine şaşırmış), elbette bu kadar kötü tesadüf de bir insanın başına gelmiş olabilir. Ama vicdanlı olan bir doktor, kendisinden medet uman hastasına bu lafları eder mi? Bir de ortopediye, fizik tedaviye falan gönderirsin hastayı da belki onlar tesadüfen bir şey bulur. Ne de olsa bu kadar tesadüf üst üste gelmiş.
    Tüm bu hikayeden sonra, “çok gerekmedikçe, mecbur kalmadıkça vücut bütünlüğünü bozdurmayacaksın” der dururdum. Salı günü ben de safra kesesinden ameliyat oluyorum. Pazartesi beni ihaleye yazmamaları için aradığım başhekim yardımcısına “küçük bir operasyonum var” dedim, adam “eczacı hanım pek de küçük sayılmaz” dedi. Yahu bak şu lafa kadar bende korku morku yoktu, ne bu şimdi?
    Beyin cerrahları tvlerde pek boy gösteriyor. Sanki ameliyat değil sivilce patlatma operasyonundan bahsediyorlar, o kadar hafif anlatıyorlar olayı, kapalı mapalı:)) Allah yardımcın olsun. Ameliyat gerekmez de inşallah ara ara dinlenmeyle hallolur. Yine de bazı şanslı insanlar var, ameliyat olup hakikaten kurtuluyorlar. Dilerim seninki de böyle çabucak toparlansın.
    Evlatlara gelince… Biz bir anneden oğlunu aldık, bir kıza da kendi oğlumuzu vereceğiz. Benim kızım yok, onu da kendi evladım gibi görebilmeyi çok isterim. Oğluma hep akıllı, vicdanlı bir kız bulmasını istiyorum. O gençliğin de verdiği şakacılıkla, aklın önemli olmadığını, güzel olması gerektiğini söylüyor. Allaha akıllı bir gelin diye dua etmeye şimdiden başlasam iyi olacak galiba:) Sevgilerimle.

    Beğen

  13. çok üzüldüm annenizin başına gelenlere ben yazın o kapalı mapalı sadece bir iğne, lazerli yapacağız, birazdan dokuz platin çakacağım seninki su içmek kadar kolay, yalnız uyutmayacağız sedasyon altında olacaksın doğru yerde olduğumuzu anlamamız için biraz acı hissetmen gerek ama minicik denilen operasyonlardan geçirdim. ooooo ne var ki bu anlatılanlarda dedim ameliyathaneyi çınlattım çığlıklarımla yaşadığım acının tarifi yok ve ameliyattan ameliyathane koridorunda uyandım onca para verdiğim özel hastane beni uyandırma odasına almaya bile ihtiyaç hissetmemişti o anda başka bir hasta alan doktorumun olduğu kapının karşısında duvar dibinde yatıyordum acıdan kıvranarak ve birisi geldi neden ağladığımı sordu “ağrım var” dediğimde “amaaan ağrı eşiğinde çok düşükmüş” dedi. gözlerim henüz tam seçemiyordu ki yüzünü göremedim zaten dilimde daha peltekti bir şey diyemedim o an boğazımda dolaşan boynumu tırmalayan şeyin kendi elim olduğunu farkettim ve kapıdan hayal meyal doktorum başını çıkardı “nasılsın” dedi “ağrım var” dedim ve tamam dedi bu onu son görüşüm oldu iki saat sonra hemşire kapı önünde artık çıkabilirsiniz deyip gitmiş kolumda intraket ne bir tekerlekli sandalye ne bir şunu yap ya da yapma ne de bir tedavi planı bomboş servis koridorlarında hemşire aradım yok kimbilir kaç kat aşağıda acil çalışanlarına çıkarttırdım intraketi çemkirerek danışmadan telefonla hemşireyi buldurdum çemkirdim bu nasıl iştir ameliyattan çıkan hasta böyle mi taburcu olur diye. diyeceğim o ki nurten hanım en iyi siz ve ben biliyorum sağlık sistemi çöktü çarklarından olan bizleride ezerek çöktü hafta sonu yeni gittiğim doktorum bana sadece neyim olduğunu açıkladı ve ben çok mutlu oldum ne iyi doktormuş dedim iyi değil di olması gerekeni yaptı sadece.
    şimdiden çooook çooooook geçmiş olsun size sevgiler…

    Beğen

  14. Özel hastaneler ve ünlü doktorlarla ilgili bir anektod daha: Teyzemin bir arkadaşı var, senin benim gibi. Onun da bir kız kardeşi var, senden benden azıcık farklı, çoook zenginmiş:) Dünyanın parasını bayılıp tv programları yapan çoook ünlü bir doktora çook ünlü bir hastanede ameliyat olmuş. Ama kızcağız ameliyattan sonra doktoru bir daha görememiş. Ağrıları geçmemiş, hani bir daha muayene olmak falan istemiş, olamamış. Adam eserinin arkasında da durmuyor:) Randevu almak için her girişimleri “tv progamı var” falan diye başarısız olmuş. Artık sonunda ne yaptılar bilemiyorum ama hakikaten içler acısı. Devlet hastanelerinde de malzeme, ilaç sıkıntısı var. Biliyorsun ihalelerde sanki ilaç almıyoruz, bina inşaa ediyoruz gibi uzun bir süreç yaşıyoruz:) Malzeme meselesi ayrı bir hikaye.. 50 tane doktor olsa, 50si de aynı işi yapacak 50 farklı malzeme alınsın istiyor. Bu nasıl bir sağlık sistemi bilemiyorum. Doktorundan, hemşiresine, memurundan hastasına kadar herkes şikayetçi. En tepedekilerin bir şikayeti var mı bilmem.

    Beğen

  15. bizim hastanede geçen hafta antibiyotik bittiği ihaleler tamamlanamadığı için taburcular yaşandı!!!
    sistem kendini çökertme üzerine kurulmuş vaziyette ama altında kalanlara ne olur bilemiyorum 😦
    yarın ameliyat oluyorsun çoooook geçmiş olsun ve inşallah çabucak sıkıntısız iyileşirsin

    Beğen

  16. narincecik bellerimizi sıcak sudan soğuk suya sokmadan, pamuklara sarıp sarmalayarak, belki hiç bel ağrısı falan çekmeyebilirdik, ama biz bu vücudu sonuna kadar kullanarak, bir yaşanmışlık var ederek mezara sokmayı seçiyoruz. unuttum şimdi bi sporcu vardı, kaya tırmenıcısı, el yüzü yara bere içinde. kusursuz bir bedenle ölmek istemem diyordu.neyse bunlar senin anlattıklarınla aynı şey mi bilmiyorum ama umutlu olmak lazım. özellikle konuların bir çoğu gelp yaşadığımız ülkenin aksaklıklarına dayanıp kaçıp gitme özlemi yaratıyorsa…

    Beğen

  17. yahuu gözyaşlarıma hakim olamadım… Allah hiç bir çocuğu anasız babasız komasın…
    yanlıııız birazcık daha yürekli mi yetiştirmeliyiz kuzucukları acaba ? benim kuzumda her daim bağımlı ve bensiz çok fazla ürkek (gerçi anası ne ki sıpası ne olsun)… dünyanın bin türlü hali var … biraz daha sakin kalmayı ayakları üstünde durmayı öğretmem lazım ama nasıl?

    ikinci konuya gelinceyseeee Goncacım gelini yolmadan önce bir dur düşün istersen :)) oğluşun karşına dikilip “anne o benim hayatımın aşkı… ya onu kabul edersin ya beni unutursun” derse ne yapıcan??? bence en iyi sen hayırlı kısmet diye dua et istersen… yolmayı da unut :))))

    yeniden rapor aldın sanırım yada ben çok geriden takip ediyorum… hem kendin için ve hem de oğluşun için biran evvel ayağa kalkmanı diliyorum… sana acil şifalar canım arkadaşım…

    Beğen

  18. ah arkadaşım benim bir sevim’im var kulakları çınlasın ben efekan’ı doğurduğumda onun oğlu üniversiteye başlıyordu o da tek çocuk ve sevim tembihlerdi beni sıkı sıkı aman goncam gelinlerle iyi anlaşalım yoksa oğullarımızı kaçırırlar bizden diye, ben o gelini sevmek zorunda olduğumu öyle iyi biliyorum ki elindeki gücün büyüklüğünden sanırım onu yolma isteğim 😀 Allah birbirimizi gerçekten seveceğimiz bir gelin verir inşallah ;)))))))
    ve evet yeniden rapor aldım ve dört günüm kaldı geriye bu gün itibariyle ağrılar hala devam ediyor pazartesiye kadar bir mucize beklentisindeyim 🙂
    sevgiler, öpüyorum kocaman…

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

