Dikiş Makinesinde Düğme Dikmek

Standard

Nasılda kolaymış, hemde nasıl. Sadece düz dikiş ayağını çıkarıp düğme dikme ayağını takıp, desen düğmesinden zigzag dikişi seçip, düğmeyi yerleştirirken iğneyi şöyle bir hareket ettirip düğmenin deliğine giriyor mu diye kontrol etmek yeterli sonra basıyorsunuz pedale ve saniyesinde düğmeler dikiliyor. Evdeki tüm gömlekler meydan okuyorum size dökün şimdi düğmelerinizi.

dügmedikme1 dügmedikme2

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

12 responses »

  1. Ama, eğer düğümünü sağlam atmazsan makine ile dikilen düğmenin ömrü pek uzun olmuyo…:)
    Sağlam düğüm = uzun ömür……

    Beğen

  2. attığım düğüm inşallah sağlamdır o zaman, hazır giyim düğmelere genelde düğüm atmazlar ve o yüzden hemen sökülür o yüzden bu dediğinizi tahmin ederek kumaşın tersinden düğüm atmıştım 🙂

    Beğen

  3. yook canım o öldü artık. bim’in kampanyası vardı 150 tl ye bir makina aldım. hiç duyulmamış bir marka. onunla idare ediyom. pek alışamadım henüz.
    bluelight home makinanın markası. dikiş yapıyor neyseki. ilik açma işi biraz gıcık.
    tek hamlede ilik açan makinalar ne güzel yahuu:)

    Beğen

  4. yok canım 48 ayrı dikiş nerdee !! 10 desen özelliği falan var onlar da o kadar ahım şahım değil.nerede yazıyor ki 48 deseni olduğu yav ?

    Beğen

  5. sen makinenin ismini verince google dan aratmıştım da önüme öyle bi model çıkmıştı bimde satılan. çok desene gerek yok düzgün diksin yeter zig zag düz dikiş ve ilik açma dışında fonksiyon kullanan yoktur herhalde pikocu değilse

    Beğen

  6. he gördüm gördüm internette varmış 🙂 bu makinadan bir bende varmış gibi sanıyordum neyseki accık ünlüymüş.ama yinede 48 deseni yok. biraz atmışlar o konuda .

    Beğen

  7. Birinin bana acil bu makineyi kullanmayi ogretmesi lazim. Annemin duz dikis ve overlok makineleri gecici bir sure bende. Kullanim klavuzlari yok. Ben de bu ayagi gizli fermuar dikmek icin kullanmaya kalkmistim 😂😂😂 ogrendigim iyi oldu

    Beğen

  8. hahaha benimde ne işe yaradığını bilmediğim otuzun üzerinde ayağım var bu mevzu çok derin. kullanım klavuzlarında çok bir şey yok zaten. overlok makinesi büyük şans onu kullanmayı bilmiyorum ancak esnek dikişler için bu firsatı kaçırmadan bir an önce denemelere başlayın derim. düz dikiş, nervür ve benzeri konularda yazılar bulabilirsiniz blogda. meydanda orman çaybahçesinde bir yerlerde karşılaşınca da makinenizi konuşuruz 😉

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

