Ben Yokken

Standard

Aslında bir haftadır evden uzaktaydım ve bu süre zarfında benim önceden hazırlayarak zamanladığım yazılar yayına girdi yokluğumu hissetmemeniz için, insan ne çok önemsiyor kendini görüyorsunuz sizleri benden mahrum etmeme isteği ne büyük bir kibir 🙂

Bu süre zarfında her küçük yerleşim biriminden büyük şehre giden insan psikolojisiyle alışverişe koştum ilk fırsatta. Çok anlamsız bir şekilde Gratis’ten kendime benim için koooocaman olan bir makyaj paleti aldım ki belkide hiç kullanamayacak olsam da anlamsız şekilde mutlu etti beni.

Ve kumaşlar ah o kumaşlar. Adında ucuz kelimesi geçsede artık ucuz olmaktan çok çok uzaklaşmış kumaşçıdan bir kaç kumaş aldım. İçlerinden üçünün fotoğrafını sizinle paylaşmak istedim diğerlerini diktikçe paylaşırım artık, özlemişim sizleri 🙂

benyokken1 benyokken2

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

8 responses »

  1. kumaşlar muhteşem :)keşke fiyatları muhteşem olmasa böyle kumaşların.güzel şeyler dik inşallah 🙂

    Beğen

  2. Bence mutlaka kullanın o makyaj paletini, hem de gratisten kimbilir ne şirin bi şeydir 🙂
    Keşke blogspota geçseniz, orda takip etmek çok kolay çünkü her yeni yazıda okuma listesinde gözüküyor, ama burdan da taşıyınca yönlendirme yapmıyor tabii WordPress. En azından friend connect yükleyebiliyorsanız onu yükleyin derim.
    Yeni kumaşlar kış için uygun olmasa da renk ve desen olarak çok tatlı gözüküyorlar, yaz gelse de artık çıkıp çıkıp gezsek. Bu soğuklardan insan yataktan bile çıkmak istemiyor 😦

    Beğen

  3. wordpress’e blog yönetimi daha kolay olduğu için blogspot’tan geçmiştim nedense ısınamadım blogspot’un yapısına. friend connect nedir, nasıl yüklenir? bilmiyorum ancak araştıracağım zira bu blogculukla ilgili öğrenmem gereken o kadar çok şey var ki. kumaşları alıp bir şeyler dikmem arasında geçen süre baya uzun oluyor beğendiğim kumaşları alıyorum, bir süre dolaptan arada çıkarıp seviyorum sonra bir gün kumaş gözümün önüne giysi olarak görünüveriyor adeta fısıldıyor ben bu olmak istiyorum diye ama bu sürece gelinceye kadar birlikte uzunca bir vakit geçiriyoruz o yüzden kumaş alırken mevsimi dikkate almıyorum, ama evet Allah’ın gücüne gitmesin bu yıl ilk kez kışı seviyorum sanmıştım ama sevmiyorum işte bu hafta donunca anladım ben yazı seviyorum 😦

    Beğen

  4. En alttaki pek bir güzelmiş. Galiba ben renkli renkli şeyler seviyorum. Ama genellikle renksiz şeyler giyiyorum:) Hele bu gün iş çıkışı bir baktım, bütün personel hepimiz, siyah kabanlarımızı paltolarımızı giymişiz, imza masalarında nasıl da iç karartıcı bir manzara oluşturuyoruz. Ama hayatım, yeni hastane merkeze uzak, insanların çoğu 2 vasıtayla geliyor. Hele ki Afyon’un soğuğu ve soğuğu gördükçe haldır haldır yanan kalorifer ve soba bacalarının isi beterdir. Biz giyinmeyelim de kim giyinsin:) İşte bu yüzden de olabilir, son kumaşına bayıldım. Ben de bir sürü kumaş almıştım geçenlerde Afyon’daki Bursa kumaşçısından. Dünyanın parasını da bayıldım. Ama azıcık sağlık sorunlarım var, elim işe gitmiyor. Hayırlısıyla bi atlatayım, dikişe dikey geçiş yapıcam:) Senin yeni üretimlerini de bekliyorum.

    Beğen

  5. nasıl üşüdü içim okurken, ankara izmir yapan herkesin istisnasız afyon’a dair anısıdır otogarda otobüsten inince donmak, üstelik bu yaz geceleri içinde geçerlidir. bilirim çünkü uşak’lıyım ve 1o yıldan fazla ankara’da yaşadım ve sık sık o güzergahı gittim geldim. kışın insanın burun kanatları kararır ya hani isten, mendili bir gezdirirsin teninde kapkara. ayak parmakların donar sızısından hiç bir şey düşünemezsin o günleri anımsadım. bu yıl akdeniz, güney, güneş, ılık kış gibi kavramlar yok burada da üstelik iklimden dolayı evlerde kalorifer olmadığı gibi çoğunlukla baca deliği de yok mesela benim evimde sadece salona baca yapılmış hal böyle olunca ufu ya da klimadan başka çarede kalmıyor. alerjim olduğu için ufo kullanıyoruz bu kışa kadar yetmişti bir aydır ısınamıyoruz evde çorap üstü patik üstü ev terliğiyle oturuyorum afyonu hayal bile edemiyorum.
    ah ah daha öncede demiştim bizimde taşınmamıza altı ay falan kaldı gibi ondan sonra şehir dışına bizde gidip geleceğiz ama bunu nasıl yapacağız bilmiyorum sekiz buçukta açılan okullara çocuğu bırakıp sekizde imza sirkülerine yetişmek nasıl olacak. düşünmeyelim bunları zira dahada üşüyorum mutsuzluktan renkli kumaşlar diyorduk evet evet renkli kumaşlar diyelim bir an önce kavuşun sağlığınıza renkli kumaşlarla ilgilenelim, sevgiler…

    Beğen

  6. nereleri gezdin hatun… yediğin içtiğin senin olsun gezdiğini gördüğünü anlat 🙂
    Bu arada “sen yokken” asayiş berkemal :))

    Beğen

  7. ah duygucum ah hayal ettiğim hiç bir şeyi yapamadım çokça kumaş bakacaktım olmadı kumaşlarda acayip pahalı olmuş 15 ten aşşağı fiyat duyamadım, keçe ve takı malzemesi bakacaktım bakamadım çok verimsiz bir seyehatti. tek iyi yanı oğlum ilk kez karla oynadı ve çok mutlu oldu ‘anne ilk kez karla oynuyorum değil mi çok zevkliymiş’ dedi ama çıplak ele kara dokunduğunda attığı çığlık görülmeye değerdi. ben bir kaç günde malum belimden dolayı buralara göz kulak olamayacağım aman size emanet :)))

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

