Pazen Şort

Standard

Pantolon olduysa şort neden olmasın? duble paça ve cepli çalıştığım pazen şortum, Kaş, Meis, liman ve dünyalar tatlısı bir köpek…

pazensort1 pazensort2 pazensort3

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

9 responses »

  1. off..kokoş kardeşimi Anadolu kültürü pazenle tanıştırmak ,seviştirmek için muhteşem bi fikir.olay yaratır bu proje. eline sağlıkkk.yahu ben de bi elbise çizdim diktiricem

    Beğen

  2. bayılıyorum pazene, bu da müthiş olmuş..ellerine sağlık.. kumaşçıya gidince ilk dikkatimi pazenler çekti ve dayanamadım aldım.. bakalım ben neler yapacağım 🙂

    Beğen

  3. hemen hemen diktir boy boy fotoğraflarını istiyorum, dün gece ne zamandır hayal ettiğim elbiseyi diktim etek boyunda hata yaptım sonuç bambaşka oldu. floral pantolon ve şort modası bu sezonda devam edecekmiş işte sana bir fırsat 🙂

    Beğen

  4. çok başarılı bir şort olmuş ,sana da çok yakışmış 🙂 güle güle giy 🙂

    Beğen

  5. Allahım sonunda yazabilcem galibaa! Doğum günü postuna da yazmaya çalıştım ondan önce de uğraştım ama diğer blogumla yorum yapamadım bir türlü, sanırım bu defa olcak 🙂

    Benim de 25i idi doğum günüm, Size mutlu huzurlu yıllar diliyorum tüm sevdiklerinizle birlikte…Şorta da, manzaraya da, sevimli dostunuza da bayıldım!

    Pazenin de edebi bir havası vardır benim için, ne alaka diyeceksiniz, “Yıldızlı Atlas”ı okumayan bilmez

    “Denizleri dökülmesin diye, kimi atlasların duvara asılmadığı doğrudur.Ama sanmıyorum doğru olsun, ağaçların soğuk kış günlerinde, kabuklarının altına pazen giydikleri…” der Burhan Eren …

    Beğen

  6. Tanrım ne kadar etkileyici iyi ki yazabilmişsiniz mutlaka edineceğim ve okuyacağım zevkle. Sizinde kutlu olsun doğum gününüz iyiki doğmuşsunuz bakın bana bu güzel dizeleri öğrettiniz ki bir postta kullanacağım mutlaka 🙂

    Beğen

  7. Geri bildirim: Pazenli Pazenli Etkinlikler Dikişler Güzel Şeyler | ornitorenk handmade

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

