Bugün Ben 10

Standard

Bugün Ben Yunan adası Meisteydim, Kaş’ın gözü Meis.

meis1 meis2 meis6 meis5 meis4 meis3 meis7 meis8

meis30Pervanesiz bir yel değirmeni ile hüzünlenirken.

meis9

Bizdeki “bel fıtığı tedavisi için ara” diyen duvar yazılarına benzettiğim yazıları görünce gülümsedim.

meis10

Şimdiye dek gördüğüm en güzel okul bahçesiyle büyülendim.

meis11 meis12 meis13 meis14

Daracık sokakların bazı noktalarında evlerin birbirine sırt verişi etkiledi beni.

meis15 meis16

Kapılar, artık içeride çalındığında açacak kimsesinin kalmadığı kapılar ve kolları.

meis17 meis18 meis22 meis21 meis20 meis19 meis23 meis24 meis25 meis26 meis27 meis28

Ve damla sakızı tatlısı.

meis29

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

12 responses »

  1. hüzünlü ama bir o kadar da güzel görünüyor.. kaşa geldiğimizde geçememiştik meise ..hala vize istiyorlar mı?

    Beğen

  2. evet hala istiyorlar, nasıl orada yaşamak istedim o daracık sokaklar rengarenk evler öyle güzellerdi ki çoğunda satılık ilanları kimsecikler yoktu 10-15 kişi görebildik tüm adada dağ bayır gezmemize rağmen

    Beğen

  3. benim kıytırık makineyle bu kadar düşün profesyonel bir makine olsa nasıl olacak, bayıldım ben filiz ve şimdiye dek neden gitmemişim ben bu adaya kaç yıldır üstelik yarı türkçe yarı ingilizce ki ben ingilizce bilmem 🙂 anlaştık gitti taşısam mı evi 🙂

    Beğen

  4. ne kadar şanslı bi insan olduğunun umarım farkındasındır…
    Kaş da yaşıyor olmak eminim ömrüne ömür katıyordur… benimkine katardı inan…
    Meis ise hayal gibiymiş… oooof oooof

    Beğen

  5. sırf bu hayatı yaşayabilmek için bedeler de ödüyor insan. ankara’dan buraya gelirken çevremizdeki herkes “aman tanrım yapamazsınız orada” dediler, yapabileceğimizi ve bu hayatı istediğimizi biliyorduk ve burada yaşamak beni çok mutlu ediyor tamda istediğim hayatı yaşıyorum. ancak bazen bir doktorun olmayışı, merkeze dört saat mesafede olmak gibi yokluklar ve imkansızlıklar korkutuyor insanı. meis hiç ummadığım kadar büyüledi beni mimariye hayran kaldım.

    Beğen

  6. eşimle bizim hayalimiz de çanakkalede yaşamak… eskiden gerçekleştirmek daha olası iken şimdi imkansıza doğru gidiyor… aile efradı yaşlandı daha da yaşlanıyorlar… bırakıp gitmek imkansızlaşıyor… beraber gitme teklifine ise hiç mi hiç yanaşmıyorlar… bizim için ise belli bi yaştan sonra geçimi sağlamak için yeni bi çevre yeni bi iş korkutuyor… hayalimizi gerçekleştirmek en kötü ihtimalle emekli olduğumuz en iyi ihtimalle de kafayı ciddi anlamda kırdığımız güne kalıyor… şuan ankarayı bir görsen olağan griliğine büründü tamamen… yaşanacak çekilecek hiç bir yanı yok… benim için bizim için de tadını çıkar oraların… her daim gıpta eden takipçin…

    Beğen

  7. inşallah bir gün gerçekleşir hayalleriniz, emekli olmak ah emekli olmak işte o benim hiç gerçekleşemeyecek gibi düşündüğüm hayalim, aç kalmayız elbet ama istifa edip kendi iş yerimi açma isteğim hiç gerçekleşmeyecek sanırım. işte tüm bu etkenlere rağmen güzel yerde yaşıyorum en azından be diyebiliyorum. bende seni zevkle takip ediyorum, sevgiler…

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

