Bugün Ben 6

Standard

Çubuk kraker yiyen cadı, blog dünyasında çarpı işi dense de etamin demekten vazgeçemediğim çerçevelenmeyi bekleyen minik yılan panolarım ve Efekan ve piyanosu.

bugunben19 bugunben20 bugunben21 bugunben22 bugunben23

Piyanoya daha önce üzerinde dikiş makinemi misafir eden yemek masası ev sahipliği yapıyor. bir yemek masasından beklenen performans dışında her şeyi gerçekleştiren masam için Edip Cansever üstad dan

adam yaşama sevinci içinde
masaya anahtarlarını koydu
bakır kaseye çiçekleri koydu
sütünü yumurtasını koydu
pencereden gelen ışığı koydu
bisiklet sesini çıkrık sesini
ekmeğin havanın yumuşaklığını koydu
adam masaya
aklında olup bitenleri koydu
ne yapmak istiyordu hayatta
işte onu koydu
üç kere üç dokuz ederdi
adam koydu masaya dokuzu
pencere yanındaydı gökyüzü yanında
uzandı masaya sonsuzu koydu
bir bira içmek istiyordu kaç gündür
masaya biranın dökülüşünü koydu
uykusunu koydu uyanıklığını koydu
tokluğunu açlığını koydu.

masa da masaymış ha
bana mısın demedi bu kadar yüke
bir iki sallandı durdu
adam ha babam koyuyordu.

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

6 responses »

  1. dünkü sen ıde begenmıştım :)) bugunku senı de:))) demekkı ben hergun kü senı begenıyorum:)) bende hala etamın ve kanevıce demekten vazgecemıyorum:)) modaya uymamız lazım sekerım ama:))) senın carpı işi de pek şirinmiş:))ogulcugunun da masallahı var..ALLAH ım esırgesınn..

    Beğen

  2. çarpı matematikte olur hayatım onlar bizden öğrensin aslını, kanaviçe etamin ne zarif kelimeler söylerken ne hoş bir etki yaratıyor bir de çarpı işi demeye çalış ne banaaaaal 🙂
    amin hepimizin yavrularını Allah esirgesin

    Beğen

  3. Ben de kaneviçe demekten alakoyamam kendimi. Çarpı işi ne demek ya.. Elimin tersiyle çarparım filan gibi. Ama buna da alışacağız artık. Edip Cansever şiiri için çok ama çok teşekkür ederim. Öyle iyi geldi ki.

    Beğen

  4. çarpı işi yapan peşkir bir tane yılan motifi paylaşmıştı da ,bu motifi işlersen sevgili peşkir kesinlikle beğenmem demiştim . bir de ne göreyim bizim gonca yılanı çarpı işi pano diye işlemesin mi ? kolye yaptığı yetmiyor yılandan ,güzelim kelebekler ,kuşlar, atlar ,kediler varken yılanı işlemiş yahuuu olur mu yaaa bu bana yapılır mı yaa !!valla işleme yeteneğin çok güzel ,çok da başarılı ,ama motif seçimin hiç bana göre değil .kelebek işlediğinde çağır gelirim.
    gerçi banane canım yılanı hergün duvarda ben mi görcem senin gibi yılandan korkmayan biri görecek, sen seviyorsan tamam yılanı, ama ben yılanı hiç sevmiyorum ,sevmeyecem, sevmedim ,sevmemiştim … başka zaman kipi kalmadı bee!!
    minik oğlun piyano çalsın sen şiir oku ne yılanlarla uğraşıyon kuzum sen yaa !

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

