Bugün Ben 5

Standard

Bu gün eşimin çalıştığı okula dikmek için begonvil fidanları almaya gittik orada minicik bir yılan bulduk en kalın kısmı serçe parmağımdan ince büyük ihtimalle zehirsiz ve üstelik yavru, ama başı ezilmiş ne yazık ben almak istedim Allahtan o ara Efekan anne ne olur eve götürelim dedi bekçiden izin aldık bir poşete koyduk getirdik balkonda bir saksının içine koyduk çürüme süreci ne kadar sürer bilmem ama omurgası mavi boncukla birlikte kolye olacak. Ben çocukken dedem getirmişti bir yılan omurgası ağaca sarılı vaziyette bulmuş mavi boncukla kolye yapmışlardı bana boynuma battığını hatırlarım kemiklerinin sadece.

Ojelerden mint olanı ben seçtim diğerini Efekan 🙂

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

15 responses »

  1. Minicik yılan ve onun takı olacak olan iskeleti. Macera gibi. Hayatım boyunca hayvanat bahçeleri dışında sadece 2 kez yılan gördüm. Biri rugan gibi simsiyah, yaklaşık 2 mt. muhteşem bir yılandı. Bir tepenin üzerindeydim ve yılan aşağıda süzülerek gözden kayboldu. Diğeri de sadece bir karış boyunda, solucan kalınlığında, belki de yumurtadan yeni çıkmış bir yavruydu. Oysa eşimin söylediğine göre bizim çevrede çok yılan varmış. Görmediğime şükür mü edeyim, üzüleyim mi bilmiyiorum. 🙂 Paylşaşımm için teşekkürler canım.

    Beğen

  2. çocukken görmediğim hayvan kalmadı sanırım işin en güzel yanı oğluma bebekliğinden beri korkmamayı öğretiriz fare görsek tutarım kendimi çığlık atmamak için ay ne şirin falan derim. dün eline almak istedi yılanı peçete ile yerden alıp verdim eline, ama o peçeteyi istemedi çıplak elime alıcam dedi belki ürker diye elin kirlenmesin falan diye kandırdığımı sanmıştım sonra ben başka bir şeylerle uğraşırken almış nasıl mutlu geldi anne yılan yumuşacıkmış diye 🙂

    Beğen

  3. minik ama koca yürekli cesur oğlum benim kolye niyetimden habersiz ve yılanın geçireceği doğal çürüme sürecinden habersiz olduğu için yılanını evin içine almak istiyor ve onunla oynamak istiyor, hatta akşam çıkan fırtınadan uçmasın diye yılanımızı içine koyduğumuz saksımızı balkonun en kuytu köşesine aldık bu gün iyice anlatmam gerek durumu yoksa doğal seleksiyon nedenli küçük çaplı bir kriz yaşayabiliriz 😀

    Beğen

  4. Allahım herhalde hayal görüyom ya da oyuncak yılan dedim kızım sen delirdin mi insan evine yılan alır mı yahuuuuu! Allahım yılan kelimesi yetiyor bana ben acayip korkarım yahuuu !! hemde köyde büyüdüğüm halde.yılanlar hep benim karşıma çıkardı yaa !!dünyada sevmeyeceğim tek yaratık benden uzak olsun nere giderse gitsin.yılan derisi kemer ,ayakkabı görmeye bile dayanamam ben kızım bu cesaret nerden geldi sana yahuuu !! indiana jones bile yılanı sevmez kusura kalma ben kaçıyom !!oğlunda pek cesur sen kesin elf sin inandım bak 🙂

    Beğen

  5. ben de böceklerle olan ilişkilerim konulu bi gönderi hazırlama fikriyatı içindeyken, ne şen bi kahkaha attım yılancığını görünce.aman bayıldım tabi.kolyeyi hayal edemesem de.
    Yılanlarla Olan Anılarımız;
    ben de okula sirk gelmişti de seksü kızlar boyunlarına kocaman sarı yılanlar alıyolardı, ben de koşturup almıştım da öğrenciler ağlamıştı yılan beni yiyecek diye:)

    Beğen

  6. çok güzel olur evet en kısa sürede paylaşmalısın böcekleri. ne güzel çocukların senin için kaygılanması mutluluk verici onlar korksa da. korkular korkular ne yanıltıcı çoğunluğu ne gereksiz…

    Beğen

  7. yahuu minicik olsa ne olur kertenkele de minicik ondan da korkuyom .ben uyuyaman bir yerde sürüngen çıksa. senin değin su yılanı gibi bir şey biliyorum, küçüğü de aynı o yaratıkların ürpertici allahım yarabbim sen ne cengaver çıktın bee !

    Beğen

  8. merhaba..insandan canavarı yok, ne istemişler ki şu zavallıcıktan.. kolye fikrinize bayıldım ama..bir nevi ölmüş kelebeklerden kelebek koleksiyonu yapmak gibi.. bir de ojelerinize bayıldım..aynı zamanlarda aynı renkleri sürmüşüz hep..:)

    Beğen

  9. doğada karnını doyurmak dışında başka nedenlerle bir başka canlıyı öldürebilen tek türüz sanırım, öyle minik ki korkmakta mümkün değil bundan korkup öldürdüler desem. takı, dekorasyon ya da başka amaçlarla hayvan öldürülmesine ve ya vücutlarının bir parçasına zarar verilmesine ölesiye karşıyım ve bu tarz objeleri satın almıyorum çünkü es kaza doğada ölü bulunup kullanılmadığını bire bir bu objeyi üretmek için öldürdüklerini biliyorum ve böyle bir sektöre destek olmak korkunç bir şey. ancak zaten minik yılanın kurtlar tarafından neredeyse tamamen yendiğini gözlemledim bu gün, hatta o neredeyse şeffaflaşan deri altındaki hareketler kıpırtılar midemi bulandırdı. tombul bir kurt düştü yerinden hareket ettirince içinden ve derinin sıyrıldığı bir yerden gördüğüm kadarıyla omurga bir hamsinin kılçık kısmı kadar ince kolye yapmak ta sanırım mümkün olmayacak.

    Beğen

  10. demek ki olması gereken buymuş..minik yılan görevini tamamladı.. hem oğlunuz için de değişik bir deneyim olmuştur..

    Beğen

  11. evet bazen hiçbir şeyi unutmazlar, bazen de hafızaları sıfırlanıverir..yılana takmaması iyi olmuş..malum bu yaşlarda korkuları abartarak yaşıyorlar..

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

