Çarıklı Ornitorenk Handmade

Standard

1800 lü yıllardan günümüze. Hani bayılırız ya Japonların kültürlerini nesilden nesile aktarmasına Kopar aileside öyle yapmış ama söz konusu olan bizim kültürümüz olunca durum aynı olmuyor. Kapitalizme, sanayileşmeye, kişiliksiz kullan at kültürüne her türlü nalete karşı durmuş bir aile bu çağda elinde ayakkabılar yapıyor. Ama ne ayakkabılar benim gibilerin aşık olabileceği ayakkabılar. Elin Hollywood’u keşfetmiş  onları önce, Harry Potter, Yüzüklerin Efendisi, Truva, Gladyatör, Büyük İskender filmlerine çarık yapmışlar. Türkiye’de 120, Karaoğlan,  Kurşun Yarası, Fetih1453 filmlerine çarık yapmışlar ayrıca birde Ornitorenk Handmade’ e çarık yapmışlar 🙂

Derisinden dikilen ipine herşeyin doğal malzemeden doğal yollarla üretildiği doğal boyalarla boyanan el yapımı bu ayakkabıları giymek inanılmaz güzel. Yapan ellerin ustalığı ve mütevazılığı ise takdire şayan.

http://www.osmanlicarikcisi.com

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

9 responses »

  1. Soluğu sitede aldım. Hepsi birbirinden güzel. Birinden birini sahip olmalıyım diye düşündüm. Yalnızca ayakkabıların çok sert olma ihtimali ürküttü beni. Sert mi gerçeçkten? Paylaşşım için teşekkürler.

    Beğen

  2. Gülsüm hanım benim aldığım modeller hiç sert değil aksine çok rahat. Kapalı olan çarık ilk geldiğinde sertti yapan Mehmet bey su dolu bir kaba daldırıp çıkardıktan sonra ayağıma giymemi böylece ayağımın şeklini alacağını söyledi gerçekten de öyle oldu daha yumuşak ve daha rahat bir hal aldı. sandaletler geldiğinde yumuşacıktı ama deri kokuyordu Mehmet beye sordum giydikçe kokunun geçeceğini söyledi gerçekten öyle oldu bir haftaya varmadan koku kalmadı ayrıca sandaletleri bir kaç kez yıkadım kuruduktan sonra haliyle deri biraz sertleşti ancak rahatsızlık verecek kadar değil böyle olunca da zeytin yağına batırılmış pamukla deriyi hafif hafif yağladım yumuşadı. istediğim modeli ayak ölçülerime göre yaptıkları gibi birde yaşadığım yerin şartlarına göre taban kalınlığı vs gibi şeyleri de ayarladı Mehmet bey ve alışveriş esnasında çok nazik davrandı. Telefon ederek kendilerine danıştığınızda sizede yardımcı olacaklarına eminim

    Beğen

  3. tabii el yapımı özel ve güzel çarıkları buldun fotoğraflar durursun elf kızı. tam benim giyebileceğim modeller, zira bu yüzyılın modası olan hiç bir ayakkabı zaten benim ayağıma uymuyor. modayı takip eden bir ayak numaram yok ne yazik ki .bu tarz sandalet giyerim her daim 🙂 çoook şık 🙂

    Beğen

  4. çaktırma filizciğim facebookta çarıklı çarıksız ayak fotoğraflama işinin cılkını çıkardım burada daha ilk. benim ayaklarıma göre ayakkabı bulmakta sorun üstelik ben topuklu ayakkabı falan da giyemiyorum sevmiyorum da 🙂 ama bunları çok sevdim bundan sonra mecbur kalmadıkça fabrikasyonunu giymem biliyorsun toplantıya giderken bile bunları çıkarmadım 🙂

    Beğen

  5. çok beğendim o güzelim ayaklarında harika duruyor canım senin rahat olduklarına eminim

    Beğen

  6. Geri bildirim: Bir Türlü Yazılamamış Yazılar 8462; Alarahan, Adana, Kahraman Maraş, Hatay, Konya. Gastronomik, Kültürel, Pek Bir Doyurucu Bir Gezinin Daha da Yazılmazsa Unutulacak Ayrıntıları Yazısı Vol II | ornitorenk handmade

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

