Dinozorların Sivri Dişleri Olur

Standard

Efekan’ a diktiğim dinozor sweatshirtü biliyorsunuz zaten. Sizlerle paylaştıktan sonra Efekan’la üstünde bir takım değişiklikler yaptık şimdi onları paylaşmak istiyorum. Efekan büyüme döneminde olduğu için sürekli bedeni değişiyor ve ayrıca kendisine bir beden büyük kıyafetleri giymeyi daha çok seviyor yaz başında dört yaşında olmasına rağmen on yaş tişörtü aldı kendine sekiz yaş için kandırmaya çalışsak ta kanmadı bende bu yüzden bir beden büyük dikmiştim, düğmeleri biritle kapattığım ve henüz Efekan’a biraz geniş olduğu için bazen düğmeler açılabiliyordu birde fermuar ekledim, şimdi hem fermuarlı hem düğmeli bir sweatimiz var. Efekan’ ında talepleride oldu tabi “dinozorun dişleri yok ki, hani nerede dişler” dedi. Bende diş ekleyeceksek gözleride olmalı diye düşündüm. Önce beyaz akfil kumaşı iki kat katlayıp zig zag şeklinde diktim ve çevirdim. Sonra yine aynı kumaştan kumaş boyası kulanarak iki göz yaptım. Daire şeklindeki gözlere polardan yarım daire göz kapakları ekledim. Arka etek ucuna sırtındaki üçgen dikensi çıkıntılardan birkaç tane daha eklediğim bir kuyruk diktim. Şimdi ise pençelerininde olması gerektiği yönünde talepler almaktayım bu birşey değil son zamanlarda Ttransformers merakı başladı asıl Transformers kostümü isterse ne yaparım bilmem 🙂

8 responses »

  1. ben bu küçük dinozoru yerim 🙂 büyümek için acele etme küçük dinozor, böyle küçük tatlı kal da acık sevelim canım 🙂 ne kadar şanslı küçük efekan haberi yok !! böyle yetenekli anne her çocuğa nasip olmaz kıymetini bilsin 🙂 elf yeteneğini konuşturmuşsun yine gonca ,çok güzel bir kostüm olmuş. benim de senin gibi annem olsa her gördüğüm kostümü diktirirdim. efekan bulmuş bedava terziyi sonuna kadar kullanıyor. eee!! haklı tabii 🙂 ellerine sağlık yetenekli elf kızı 🙂

    Beğen

  2. teşekkür ederim filizciğim, valla ister kargaya yavrusu şahin görünür de, ister kirpi yavrusunu sırma saçlı yavrum benim diye sever de ne giyse yakışıyor be anacım, benim acayip acayip kıyafetler bile saklayamıyor çocuğun tatlılığını:)

    Beğen

  3. ya ne güzel biliyo musun.Böyle bi giysiyi beğenmesi, giymek istemesi, annesiyle bi şeyler yapmaktan hoşlanması.Böyle hayal meyal çocuklar ne güzel.Zaten Kaş da büyüyo,değişik değişik şeyler görüyo

    Beğen

  4. armut işte dibine düşüyor 🙂 ayrıca çabada da sarfediyorum tabi böyle hayal meyal bir çocuk olsun diye her gece bir kitap okuyoruz mutlaka uyumadan, inceleyip eleştri yazılarını okuyup çocuk kitapları ile ilgili blogları incelyip ona göre alıyor ve ona okumadan öncede kendim bir okuyorum kitabı korkulardan sınırlardan bahseden satırları değiştirerek okuyorum. kaş da bana baya yardımcı oluyor bu konuda 🙂

    Beğen

  5. yaa ben bulamadım önceki yazıyı :(( ben de istiyorum oğluşuma dikmek aynısındannnnn. linkini bir kez daha paylaşır mısınız? nasıl yaptınız? nasıl nasıl? :))

    Beğen

  6. aşamalarla ilgili yazı hazırlamamıştım önceki paylaşıma, sizin için dikim aşamaları çizim ve anlatımı hazırlayıp postu düzenleyeyim çok kolay aslında 🙂

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.

