Haftanın Instagram Anları 41

Standard

Haftanın sonuna gelmişken bakalım bu hafta neler yapmış Ornitorenk, nelerin fotoğrafını çekmiş? Daha fazla fotoğraf görmek ve Instagramda beni takip etmek isterseniz kullanıcı adım goncaceylandikici.

oyun oynamıyoruz burada kuzum, çocuklarla toplandık tatbikat planlıyoruz!!!

instagram357

arthur ve yuvarlak masa şövalyeleri

instagram358

doval hayat çok güzelmiş #efekan öyle diyor, dikenlere değmeden avuç avuç böğürtlen yiyebilen herkes aynı fikirde olacaktır zannımca.

instagram359

#büyükçakıl

instagram360

günbatımı, dalgalar tanrım böyle bir manzara ve zamanda ölmeliyim nütfen

instagram361

hah gemiyi karaya oturttun işte

instagram362

an, şu an, bir dakika, sadece bir dakika dur ve yaşa anı, bir dakikada olsa yaşa

instagram363

“çocok sabah güneşini görünce uyanıyo gelip beni uyandırıyo” diyen analar; müjde mi kötü haber mi bilemedim ama çocuk bu yaşa gelince seni uyandırmıyo. sessizce ve gizlice sen uyanana kadar oyun oynuyo ya da çizgi film izliyo. ben uyurken çılgın partilerde verir bu. ne diyo komutan uyursan ölürsün. uyanık ol bu cücelerin insafı yok.

instagram364

diyet hafıza zayıflığı yapıyor, üç kurabiyeden sonra aklım anca başıma geldi de diyette olduğumu hatırladım azizim adlı çalışmam

instagram365

About ornitorenk handmade

Nedenini bilmediğim bir şekilde sadece ama sadece diktiklerimi paylaşmak amacıyla açtığım bu blog zamanla benim günlüğüm haline geldi. Henüz yazmaya başlayalı çok olmasada kendisinden beklemediğim bir biçimde geriye dönüp baktığımda yaşarken unutmam sandığım aklımdan silinip giden anları bana hatırlatır oldu. Hiç bir zaman düzenli tutamadığım bebek anı defterim, hiç bir zaman baskısını almadığım binlerce ama binlerce fotoğrafım, okuduğum kitaplardan bir kelime, sevdiğim müzikler, yaptığım resimler. İyiki varsın blog. oğluma, gülen yüzüme, asi meleğime not: seni çok seviyorum...

Bir cevap »

  1. Bu yayındaki fotograflar, diğer yayınlarınıza kıyasla çok daha etkileyici olmuş (bana göre tabii) Gonca Hanım. Yuvarlak masa şövalyeleri müthiş, denizin sonsuzluğu eşsiz ve plajın güzelliği çok etkileyici geldi.

    Ellerinize sağlık…

    Kırpık giderek daha yakışıklı oluyor yav….

    Beğen

  2. Sonbaharın en güzel yanı böğürtlenlerin olgunlaşmış olması. Lisedeyken okuldan kaçıp böğürtlen yemeye giderdik. Şehrin birazcık dışında hala böğürtlenler dolu, hem insanlara hem kuşlara hem de böceklere yetecek kadar çok. Hatta kumaş boyamaya yetecek kadar çok 🙂

    Beğen

  3. cok sekersin, sabah sabah gulumsettin beni…iyi ki sen orda bir yerlerde, iyi ki blogun burda biryerlerde…Sevgilerimle

    Beğen

  4. evin dışında daha çok vakit geçirme şansım olmuş demek ki nurdan hanımcığım, doğanın muhteşem güzelliği yazıyı beğenmenize sebep, kırpık içinse çok teşekkür ederim simasını güzel yaratan Rabbim olsa da iltifat almak beni çok mutlu ediyor

    Beğen

  5. kaşın içinde böğürtlen sanırım yok burası kaş’ın bir köyünde bu yıl faaliyete geçen düşler akademisi düş gibi bir yer ve bir düşte nasıl böğürtlen olmaması düşünülemezse burasıda tas tamam böğürtlen çalılı çam ağaçlı bir yer. ilginçtir gelen gurupların ve gönüllülerin hiç biri böğürtleni bilmiyor hep ben topluyorum gittiğimde ama bazı dallarda kuru böğürtlenleri görünce acıyorum yaşlarına kıyamam ama kuruları boya işi için belki kullanabilirim 😉 fikir için teşekkür ederim

    Beğen

yorum yaptığınızda sesimi duyduğunuzu anlıyor ve çok mutlu oluyorum. yorum göndermekte sıkıntı yaşıyorsanız bilgisayarınızdan internet çerezlerinizi temizlediğinizde sorunun çözülmüş olduğunu göreceksiniz. mail adresinizi sadece ben görüyorum, adınızı doğru yazmak zorunda değilsiniz hatta yazmak zorunda değilsiniz ama sizi tanımamı isterseniz doğru yazmalısınız, yorum yapmak için bir blog sahibi olmak zorunda değilsiniz o alanları boş bırakarak da yorum yapabiliyorsunuz. daha ne duruyorsunuz? sesinizi duyurun bana.